vaag

A

Anoniem

Guest
hoi meiden,

de 14e/15e was ik vruchtbaar. daarvoor en erna natuurlijk flink aan de klus geweest. Ik zou vandaag mijn innesteling hebben zoals wordt aangegeven op vruchbaarheidscalculator. Gister kreeg ik al wat krampjes en steken en sinds vanmorgen alleen maar weer die steken aan de rechterkant van de eierstok en menstruatiekrampen..Zou het een innesteling kunnen zijn? wil mezelf eigenlijk niet gek maken want ja je lichaam houd je altijd voor de gek. Maar dit voelt zo apart..Ik heb natuurlijk laatst die echo gehad van de eierstokken omdat ik vaak last had van de rechterkant (gelukkig was er niks aan de hand) maar sinds ik die afspraak had gemaakt was de pijn weg en sinds vandaag voel ik het weer eens. je gaat meteen een link leggen...Ik weet dat ik gewoon moet afwachten tot de 30e want dan is mijn volgende NOD..Maar probeer deze maand toch een beetje hoop te hebben en positief te denken.

liefs!!

Hai steenbok,

Het zou natuurlijk een innesteling kunnen zijn! De één voelt het wel (ook door middel van 'bruine' afscheiding of krampjes) en de ander heeft nergens last van!

Je maakt jezelf ook niet gek, je voelt nou eenmaal wat je voelt maar soms willen we het ook voelen. Jij kent je lichaam het beste en het is goed hoop te houden, we moeten wel!!

Sterkte met wachten! Ik duim voor je meis.

Liefs Lynn.

Ho hoi

Het kan, net wat Lynn zegt.
Ik voel ook altijd van alles en kijk dan meteen wat het kan zijn. Maar het kan! Zeker! Alleen zul je helaas moeten wachten-:)
Succes meid!!

idd bij alles wat je voelt zoek je het op en kijk je of het iets kan zijn..heel hinderlijk eigenlijk. Ik wil er niet zo mee bezig zijn maar doe het toch..
nog steeds last trouwens..beetje zeurderig.
en verder tja wachten duurt lang hahahaha!!!

Terug
Bovenaan