Vaag

A

Anoniem

Guest
Tsja....ik heb weer eens iets vaags ;-)
Nog steeds niet ongesteld. Nu ongeveer twee dagen overtijd.
Gister een testje gedaan met zo'n extra gevoelige test. Heeeeeel vaag streepje. Echt heel vaag maar mijn vriend zag t ook.
Vanochtend ook weer zo'n zelfde test gedaan. Dit keer was de streep eigenlijk nog minder.
Maar inmiddels voel ik wel af en toe een vlaag van zwangerschap (of verbeeld ik me dat nu maar?)

Nou lekker vaag weer.
Ik wacht t rustig af, kan natuurlijk alle kanten op.
Maar stiekem wel happy...... Al durf ik nog niet te veel te hopen.

Xx

haha herkenbaar! Hier ook vaag..Al wel een week overtijd maar nog niet zo lang gestopt met pil(vorige maand.) Ik hoop voor je dat t vd week nog een dikke streep word! Ga hier proberen nog ff vol te houden en dan te gaan testen..(durf t niet goed,bang om teleurgesteld te worden...)

Bij mijn zoon had ik pas na anderhalve week een positieve test..
Kwa het zwanger voelen heb ik ook. Ruik sterker veel dingen stinken gisterenavond na het poetsen wou ik de tandpasta uitspugen stond ik op eens te kokhalsen pijn in me borsten steken in me onderbuik/liezen..

Maar probeer er niet aan te denken en ik blijft maar zeggen de kans is zeer klein en het is die pms die het doet.
Ik vermoed dat mogen me nod is maar als ik me langste cyclus aan hou is het zondag nog ff geduld hier..

Hoi mama 3007, nou dat klinkt in elk geval goed ;))) Ik duim voor je!

Ps. Mogen we uit dit opbeurende berichtje dan ook afleiden dat je geen tot nu toe geen enkel zwangerschapskwaaltje hebt gehad en misschien toch zwanger bent? Dan heb ik ook weer hoop voor volgende week haha!

Haha ja ilse1977 dat klopt.
En daarom vertrouw ik t ergens ook niet. Maar stiekem toch af en toe ook weer wel t idee dat t misschien wel zo is.
Dussss lekker spannend!
Morgen weer een testje doen. Heb nu die van 2 voor 5 euro van t kruidvat gekocht.

Overigens testte ik bij mijn vorige twee zwangerschappen pas na een week overtijd positief. Maar vind het ook leuk en spannend om te testen.
Ik hou jullie op de hoogte!
En ik duim natuurlijk ook voor jullie x

Ik breek even in :)
Uit ervaring kan ik zeggen dat de testen kruidvat, 2 voor 5, eerder positief aangeven dan vroege testen van clear blue of predictor. Misschien die eens proberen?

Succes!

Liefs een junimama.

Ja inderdaad die 2 voor 5 geven al snel positief aan.. Die heb ik ook gebruikt

Terug
Bovenaan