Vaagheid en wachten......

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

ik denk dat dit de juiste plek is om mijn situatie met jullie te delen, en daarbij te vragen wat jullie denken.

Drie januari was mijn eerste dag laatste menstruatie. De maanden ervoor gebruikte ik nuvaring. Wanneer je daarmee stopt, zijn na 2 dagen de hormonen uit je lijf. Na die laatste stopweek ben ik niet weer een nieuwe ring gaan gebruiken omdat we wilden zien hoe mijn lijf zich hormoonloos gedraagt. Dit hadden we een aantal maanden ervoor ook gedaan, en mijn cyclus verliep net zoals wanneer ik wel gebruikte. Dus 3 weken niks, dan op tweede of derde dag vd stopweek ongesteld.

Dus 10 januari was zeg maar dag 1. Zou je denken dat ik +/- 2 februari weer ongesteld zou worden, van mijn normale cyclus uitgaand.
Nu hebben we rond de 1,5 weken een 'vochtig voorspel' (zonder onveilige penetratie) gehad, waarbij het mogelijk zou zijn geweest dat er een paar hele sterke/snelle zwemmertjes de weg naar binnen hebben gehaald.
We wisten al dat ik heel vruchtbaar ben, en we zijn ook blij als dit kindje 3 wordt. Maar wachten duurt zo lang! Voor mijn idee en berekening had ik al ongesteld moeten zijn. Tot nu toe met tampongebruik gister heeeel iets bruinige afscheiding gehad, meer niet. Ohja, test was gister negatief en weet dat hcg nog laag kan zijn in 't begin en dat ik gewoon moet afwachten. Misschien doet mijn lijf anders dan anders, maar heeft dat nog nooit gedaan.

Wat denken jullie? Thanks voor het reageren.

Groetjes!

Hoi

Ten eerste, is dag 1 de eerste dag dat je ongesteld bent geworden, dus 3 januari. Dan zou je nu op dag 35 zitten meid! Als je uit zou gaan van weer een regelmatige cyclus dan ben je een week overtijd, maar je test negatief. Of je cyclus is nu toch in de war, je bent eerder ook al eens gestopt tussendoor met de nuvaring, of je bent zwanger en je maakt nog niet genoeg hcg aan, net wat je zelf zegt.

Dus, is afwachten voor jou het sleutelwoord-:) Of over een paar dagen nog eens testen of wachten tot je alsnog ongi wordt....helaas dan

Succes!

Geweldig zo'n snelle reactie! Ik weet dat dat dag 1 is, en zo heb ik ook al gerekend en ben dan inderdaad vet overtijd.
Vind het wel heel erg spannend. Eigenlijk wilden we nog heel eventjes wachten (vooral mijn partner). Maar dit eventuele beebje zou erg welkom zijn.
Wacht.... wacht........ wacht...............

Ja dat wachten hè?!! Zo erg!!
Ga je niet alsnog testen komende dagen?

Ja, je zit jezelf gek te maken. Heb klein beetje lage rugpijn. Maar verder voel ik me niet zwanger en ook niet bijna ongesteld. Heel vreemd en irritant. Ik wil het testen zoveel mogelijk uitstellen en vertrouwen op mijn lichaam. Misschien ben ik straks wel giga-ongesteld. Of blijven we droog en worden we misselijk en nog vermoeider...
Morgen +/- half 12 belt de huisarts. Misschien heeft hij nog wat nieuws te melden. Denk het eigenlijk niet, maar we wachten af... Voor de verandering. Maar niet heus. En wie weet test ik toch morgen, als het nog nodig is.

Mascha239, ik zie nu net dat het voor jou/jullie deze week ook heel erg spannend is!!!

Zijn jullie met een traject bezig of via natuurlijke weg?
Hopelijk is het morgen een gigadikkemegavette streep!
Jij dus ook succes met wachten ;)

hey....
Nou, ben eind sept gestopt met de pil, had toen een cyclus van 58 dagen, daarna een van 35 en zit nu op dag 40.... Mijn andere twee kids waren er in de eerste maand. Nu lijkt het erop dat ik geen eisprong heb. Heb een fijne huisarts en mocht meteen naar de gyn. volgende week maandag kan ik al terecht.

Heb alle dagen(!!!) met ovutesten van CB getest en heb steeds geen smiley gehad maar werd uiteindelijk wel ongi. Dus er klopt iets niet.
Maar nu moest ik aan de diclofenac voor ontstoken botvlies rond mijn stuitje en ineens bekroop me het gevoel dat het misschien wel eens raak zou kunnen zijn, hoewel ik geen positieve test had. Dus toen had ik een heel vaag streepje. morgen vroeg test ik weer. zal wel niet maar voor de zekerheid-:)

Terug
Bovenaan