vaak bloedverlies na de sex.

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik heb even een vraagje.
Ik heb vaak last van bloedverlies na de sex. Dit merk ik pas erna, ik heb dus geen pijn bij het vrijen.
Ik heb nu bijna 2 jaar en regelmatig sex. Heeft een van jullie dit misschien ook en wat kan het zijn? Zou het kwaad kunnen?
Ik ben benieuwd of meer mensen hier last van hebben.
Dank jullie wel

Liefs van Niek

Hoi,
in maand vier had ik dat ook. Twee weken voor mijn nod had ik een paar keerbloedverlies na het vrijen. We schrokken behoorlijk. Ben laatst voor iets anders naar de dokter geweest en heb dit even gevraagd. Was niks ernstigs en was vrij normaal. Had met de baarmoeder en bebloeding te maken omdat dat anders is vanwege je veranderende hormoonhuishouding. Nu is het bij mij daarna nog een keer gebeurd en toen hield het op. Dus ik kan me voorstellen als je al maanden daar last van hebt om toch even je ha te informeren. Sterkte enmaak je niet te druk.

groetjes

Als je er mee zit zou ik idd ff naar de HA gaan.
Maar vaak is het volgens mij gewoon een bloed vaatje wat kapot gestoten wordt en kan het weinig kwaad.

Maar kan me voorstellen dat je dat liever even van een arts hoort.
En omdat je zwanger wilt worden zit je al genoeg in de spanning dus mss is het voor je eigen gemoedsrust wel lekker om even naar de arts te gaan.

Succes.

Groetjes Bieb.

Terug
Bovenaan