vaak de hik; gulzig???

A

Anoniem

Guest
Ons kindje heeft echt vaak de hik. Zeker wel 3 a 4 keer per dag. Is dat normaal zo vaak per dag? Ik zou haast denken dat ie veel te gulzig drinkt, hahahaha!

groetjes, Karin (bijna 32 weken)

hoi karin

dat ik zwanger was van me eerste kindje(een jongen) had ik dat ook door. hij had ook meerdere keren per dag de hik en vroeg me ook altijd af waarom??? niemand die het me toen kon vertellen. kan alleen zeggen dat je kindje als het geboren is ook dus heel regelmatig houd. die van mij hikte nl lekker door erna haha en vooral na het eten ja. maar dat word vanzelf minder. ik ben nu zwanger van me tweede en vraag me af of dit kindje dit straks ook gaat krijgen.
groetjes esther(17 weken 3 dagen)

Hoi Karin,

Ons kindje heeft dat inderdaad ook. Net zo veel als jou kindje dat doet. Wat mij erg opvalt is de hik heel snel is.
Mijn dochter had ook veel de hik in mijn buik. Die heeft daarna ook veel gehad.
Ik heb gehoord dat het komt omdat het dan van het vruchtwater drinkt en het maagje te vol zit.
Wel een teken dat alles goed werkt.

Groetjes, Ris
33w1d

Hihi,

geweldig joh die huppende buik van een hikkend kindje, dat inderdaad een beetje te gulzig is geweest. Mijn beide kiddies hadden regelmatig de hik. Prachtig om die buik mee te zien hikken.

Miep

hoi,

ja dat had mijn zoontje ook heel vaak een paar keer per dg zeker, en het is inderdaad gukzigheid, eigen schukd dus....

gr brenda

Terug
Bovenaan