Vaak overgeven

Beste ouders,

Mijn zoontje van 11 maanden heeft 2 weken geleden buikgriep gehad. Hij heeft 6 dagen overgegeven (er kwamen echt gigantische hoeveelheden uit hem :( ). Naast het overgeven had hij geen andere symptomen, de dokter heeft even getwijfeld of het een parasiet was maar aangezien het overgeven stopte , zijn we uitgegaan van buikgriep.

Eergisteren kreeg Ties hoge koorts, continu rond de 40 graden die we met medicatie niet naar beneden kregen. Gisteren zijn we uiteindelijk naar de spoed gegaan waar ze na 5u niets konden ontdekken. 'Wss een virusje dus uitzieken maar'. Nu begon hij gisteren ook terug over te geven. Soms kan hij ook gewoon beginnen kokhalzen en dan komen er wat slijmen uit. Afgelopen nacht was echt de hel. Hij heeft max 2u in zijn bed geslapen, de andere uren op mij in de zetel. Om de 20 minuten lijkt hij wakker te schrikken van de pijn. Hij huilt dan heel hard. Zijn koorts lijkt wel gezakt. Daarnet begon hij weer te kokhalzen en kwam er een beetje slijm en wat melk uit.

Iemand die dit herkent? Ik heb het gevoel dat er iets mis is in zijn buikje? Of heeft hij gewoon pech dat er op 2 weken tijd 2x een virus zich op zijn buik zit?

Heel veel vermoeide groetjes...
 
Heel veel sterkte!
Onder de 2 pakken ze alles mee, dus kan.
Maar ik zou geneigd zijn naar de kinderarts te gaan.
En let vooral goed op uitdrogings verschijnselen!
 
Terug
Bovenaan