Vaak plassen

Ben nu 10 weken zwanger, maar moet er 's nachts wel 3 tot 4 keer uit om te plassen. Geen branderig gevoel, plasvolume is behoorlijk, dus het lijkt allerminst op een blaasontsteking. Hebben meer mensen hier last van (gehad)? En gaat het over?
 
Hoi,

Hoort er echt bij, komt door de hormonen die nu lekker door je lijf heenrazen.
Gaat ook wel over. Zelf had ik na een week of 13 dat ik een stuk minder vaak naar het toilet hoefde en pas nu ik de 30 weken voorbij ben moet ik er regelmatig 's nachts weer uit.

Dus helaas niks aan te doen...
 
lijkt heel normaal hoor, maar hou het in de gaten want als je zwanger bent heb je vaak de normale symptomen van blaasontsteking (pijn, branderig gevoel) helemaal niet. Ik had pas door dat er iets mis was toen ik bloed plaste. Maar waarschijnlijk is het gewoon de groeiende baarmoeder bij jou.
groetjes
 
hoort er allemaal bij en het wordt alleen maar erger. bij mijn eerste zwangerschap moest ik op een gegeven moment wel 11 keer s'nachts eruit (wel op het einde).
je nieren werken veel harder om de afvalstoffen te verwijderen.
gr....
 
Het hoeft niet altijd te betekenen bij een blaasontsteking dat je pijn hebt bij het plassen of het branderig aanvoelt.Ik ben vijf weken en heb een blaasontsteking en voel er niets van.Ik moet veel drinken van de huisarts,want een kuur is te riskant.Groetjes
 
Terug
Bovenaan