vaak plassen

A

Anoniem

Guest
Al vrij snel moest ik erg vaak naar de wc.... Ben al 3 keer getest op blaasontsteking, maar telkens niks aan de hand. Waarschijnlijk ligt het kindje tegen mijn blaas aan. Ben nu bijna 25 weken en ze zeggen dat het alleen maar erger wordt... hellup wordt er nu al gek van. Soms zelfs een beetje moedeloos, als ik weer eens terug op mijn werkplek ben en weer kan gaan lopen voor die 2 druppies of voor elk bakkie thee 3 x moet.... Ben vast niet de enige..... Zijn er tips????

Hoi hoi,

Heel herkenbaar maar heb eigenlijk geen tips voor je ja weet wel dat als je thee drinkt dat je veel vaker moet dat heb ik namelijk zelf ook. Als ik sap drink dan is het iets minder maar het zal zeker gebeuren dat je zometeen nog vaker moet en het kan idd vervelend zijn.

Succes ermee en nog een fijne zwangerschap.

Liefs Fruit Girl

Hoi Kabo,

Hier nog zo'n "zeikerd" hahaha...
Ik ben nu 29 weken en ook rond de 25e week dat ik veel vaker moet..
Snachts moet ik er wel 5 keer uit om even wat te  lozen.
Maar ik kan goed merken dat dit door de baby komt.
Soms als ik loop voel ik hem echt op mijn blaas liggen waardoor ik ONTZETTEND naar de wc moet.
Als ik dan op de wc zit komt er zowat niks hahaha.
Ook kan ik gelijk na de sex  ( charmant ) naar de wc rennen.
Dat heb ik al veel langer denk al rond 4 maanden.
Dan een paar druppels meer niet en het is goed.
Mijn blaas zit dus ook heel laag...
Maar het went ;) hahaha
Succes!!!!

Liefs Esther

Haha

Ik ren me ook de pleures om ieder druppeltje te lozen.Inderdaad van thee kan het zijn dat je vaker moet en van koffie heb ik dat ook.Ik hoef gelukkig snacht nooit en sex durf ik niet meer.Ik heb namelijk zwangerschapssuiker en ik ben bang dat sex de weeen opwekt aangezien ik ben gewaarschuwd door de gyn voor premature weeen dus dat probleem heb ik niet!

Gelukkig ben ik al ruim 35 week en komt de baby zoals het nu lijkt met een ks en dus voor de datum en ben ik er gauw van af!

Hier is er nog eentje die erg vaak moet plassen!  
Ik heb dit al sinds het begin van mijn zwangerschap. Ik dacht dat het met 3 maanden wel minder zou worden, maar dat is niet zo. Veel last heb ik er niet van, en het is allemaal voor een goed doel!  
groetjes van Iejoor
26 weken en 3 dagen

Heel herkenbaar. Ik heb er zelf ook veel last van. Tegen de verloskundige heb ik toen gezegd dat ik er helemaal gek van werd. Zij had toen nog wel een tip voor mij: ga op de wc zo rechtop mogelijk zitten. Zo geef je de blaas de meeste ruimte en komen de laatste druppels er ook uit. Zo voorkom je misschien dat je steeds voor een paar druppeltjes heen moet. Het heeft bij mij in ieder geval wel wat geholpen!

Groetjes Rinszz

Ben dus gelukkig niet de enige 'zeikerd'. Probeer inderdaad ook al meer rechtop te zitten en  de tijd te nemen en nog even te 'schudden'. Maar helpt niet altijd. \moet het dus nog maar even 3 maanden uitzitten voor het goede doel.... Wat doen jullie tegen de druppies die je verliest. Merk nml. steeds vaker dat het kindje mijn blaas als voetbal ofzo gebruikt en ben dan dus te laat voor de wc.... Altijd maar inlegkruisjes gebruiken is ook weer niet zo fijn... Maar waarschijnlijk wel de enige oplossign helaas....En op mijn werk iedere keer van onderbroek verwisselen is ookniet zo handig.....

Terug
Bovenaan