vaak weinig en kort ongesteld, kan dit kwaad?

Hoi allemaal,

De laatste paar rondes was ik minder en korter ongesteld dan vroeger. Wel heb ik de eerste dag nog steeds veel hoofdpijn en buikpijn, daarna is het al snel weer over.
Vroeger was ik tot 5 dagen ongesteld, nu nog maar 3 en het is maar half zo erg.
Weet iemand of dit kwaad kan? Heeft het met mijn leeftijd te maken? (37).

groetjes Wietske

Ik ben ook veel minder en korter ongesteld nu ik gestopt ben met de pil.
Inderdaad vaak maar 3 dagen i.p.v. 5, net als jij.
Ik ben 28 en al meer dan een jaar van de pil af (en helaas nog niet zwanger).
Volgens mij kant het geen kwaad hoor om korter en minder ongesteld te zijn.

Liefs,

Twinkel3

Hoi

ik herken dit ook toen ik ruim voor mijn eerste een tijdje met de pil gestopt was. Daarna weer begonnen met de pil en tijd later weer gestopt (zelfde verhaal) en toen we dus voor een eerste gingen was het al heel snel raak (ronde 3)
Korter ongesteld zijn hoeeft dus niets te betekenen.

succes!

Janne

Hoi hoi, ben na het stoppen van de pil ook minder lang ongesteld en ook geen buikpijn meer of andere klachten. Toen ik de pil nog slikte ( nu 3 maanden niet meer) had ik iedere maand hevige buikpijn en andere klachten tijdens mijn menstruatie. Wel raar inderdaad, ben juist om die klachten op mn 15e aan de pil gegaan.Maar vind het wel handig zo eigenlijk.  groetjes

Voordat ik de pil slikte was ik 7 dagen ongesteld en had ik ook veel bloedverlies. Toen ik de pil ging slikken was ik 5 dagen ongesteld en had ik al veel minder bloedverlies. 4 jaar geleden stopte ik met de pil voor de eerste. Na het stoppen was ik maar 3 dagen ongesteld en was het bloedverlies nog een stuk minder. Maar ik had duidelijk goede eisprongen, dus dat zou geen probleem moeten zijn. Ik ben ook gewoon zwanger geraakt. Daarna weer aan de pil gegaan en ik was weer 5 dagen ongesteld. Nu sinds eind augustus weer gestopt met de pil voor een tweede wonder. Nu ben ik weer 3 dagen ongesteld.

Waar het aan ligt? Geen idee. Maar voor het zwanger worden kan het in elk geval geen kwaad.

groetjes,
Leeuwtje

Bedankt voor jullie reakties, ik ben al een heel stuk gerustgesteld! Ik was bang dat het misschien zo was dat er iets niet goed werkte daarbinnen, maar ik heb getemperatuurd en ovulatietesten gebruikt en volgens mij heb ik wel iedere periode een eisprong.
Hopelijk worden we gauw zwanger.

Groetjes Wietske

hoi wietske

ik lilianvan de forumjunkies   .....ik ben ook maar 3 dagen ongesteld   en met de pil was dat toch iets langer   ....en ik vroeg me dat dus ook af maar als anderen t ook allemaal hebben dan zal t wel ok zijn he...
hoe eerder t weer weg is hoe eerder we weer kunnen knuffelen he...hihi
he we hopen gewoon dat dit onze maand mag zijn!!!!!!!
liefs lilian

Terug
Bovenaan