Vaak ziek

goede middag allen

ik heb me na veel meelezen toch maar eens aangemeld hier als actief lid

ik wilde meteen even wat voorleggen

mijn dochter van 16 maanden is eigenlijk al een half jaar lang zo'n beetje elke 2 weken ziek.Soms met koorts,vaak met ondertemp van 35.Luchtweg infecties,virusjes met uitslag,last van darm infecties gehad enzovoort enzovoort.overigens,verkouden is ze zelden.

ik ben van de week naar de HA gegaan voor een verwijzing naar kinderarts omdat ik het vrij abnormaal vind dat ze zo vaak ziek is.

nu stinkt dr urine weer vreselijk.drinkt wel genoeg,urine niet donker

verder heeft ze afgelopen woensdag ook nog eens vreselijk dr arm gebroken na een val uut de box(madammeke was creatief met ontsnappen)heel zielig !!!dus niet zit dr hele arm in t gips.

is het normaal dat kleintjes zo vaak iets hebben?Kijk,ik weet dat babies tot 1 jaar vaak ziek zijn,maar ik vind elke 2 weken een paar dagen ziek zijn,niet willen eten en dan paar dagen herstellen voor t hele circus opbieuw begint ondertussen wel wat gortig

Hi!

Mijn zoontje had dat ook. Bij elke kuch/ nies/ darmkramp kreeg hij ook nog hoge koorts en koortsstuipen. Zodra de telefoon op mijn werk ging, wist ik dat het de crèche was en kon ik hem halen.

Wij liepen al bij een kinderarts. Vanwege een aangeboren afwijking moesten wij vaak naar het ziekenhuis voor controles of als hij koorts had voor een extra controle. Wij zaten daar dus elke 2 weken op de kinderafdeling met koorts. De aangeboren afwijking is hij overigens inmiddels overheen gegroeid en had niets te maken met elke keer ziek zijn.

Omdat ik me ook zorgen maakte, heb ik het eens besproken met de kinderarts dat hij zo vaak ziek was. Volgens haar hoef je je pas zorgen te maken als een kind meer dan 20 keer per jaar hoge koorts heeft. Bizar vask, maar die kleintjes kunnen dus vaak ziek zijn. Zeker als ze ook naar de crèche gaan en daar alles oppikken. De mythe van borstvoeding en dat ze dan minder vask ziek zouden zijn, heb ik toen als onwaar omgedoopt. Ik heb hem tot 6 maanden borstvoeding gegeven, maar heeft zijn weerstand de eerste jaren niet geholpen.

Succes bij de kinderarts!

Liefs Anna

Ik heb begrepen dat ondertemp ook een vorm van koorts is.met dit tempo haal ik die 20x wel

ik zit gewoon weer te "wachten" tot ze ziek word.ik vertrouw t gewoon echt niet.Sinds de laatste keer dat ze ziek was,drinkt ze ook extreem veel flessen.wel 8 van 210cc op een dag.

soms heeft ze een volle op en dan een uur later moet en zal ze weer 1 hebben.dan drinkt ze er weer een volle.dat is toch bizar.ze heeft geen overgewicht overigens.

Terug
Bovenaan