Vaccinatie's voor Turkije??

Hallo,

Heb een vraag voor dit forum wie weet, weet iemand hier een antwoord op, Namelijk: Moet mijn zoontje van 11 maanden nog bepaalde vaccinaties hebben voor onze vakantie naar Turkije naast zijn al verkregen verplichte prikken???. Ik neem zelf potjes met eten mee voor hem en wil daar wat fruit kopen voor de dagelijkse vitaminen dus heeft iemand enig idee??.

Alvast Bedankt.
Groetjes Miranda.
 
Hoi Miranda

Ik hoorde laatst op het cb dat je voor turkije het BMR vaccin moest hebben gehad (dacht ik tenminste) Dus als ik jou was zou ik het even daar navragen.

Fijne vakantie!
Caroline
 
Hoi Miranda,



Ik heb eens effe zitten snuffelen op internet en dit is wat ik heb gevonden:

http://www.travelclinic.com en dan bij zoeken turkije invullen.



Dus kopieer de link even en je krijgt antwoord op al je vragen.



Fijne vakantie,



Liefs Claudia

 
Hoi Miranda,

Wij zijn inmiddels 2x in Turkije geweest met onze kleine (nu 18 maanden en toen we naar Turkije gingen 3,5 maanden en de laatste keer 15 maanden). Wij hebben hem niet ingeent en we had ook nog niet zijn BMR gehad. De eerste keer gaf ik nog borstvoeding, de tweede keer had ik nutrilon melkpoeder meegenomen en potjes warm eten. Fruit nam ik wel daar.

Het ligt eraan waar je naartoe gaat, maar als je niet de binnenlanden intrekt maar in een toeristisch gebied bent, zou ik niet enten hebben wij niet gedaan in ieder geval. Ze krijgen de eerste 14 maanden al genoeg prikken....

Hele fijne vakantie en geniet ervan!
Susan
 
hoi,

 vorig jaar dat mijn zoontje 9mnd was zijn wij 2weken naar turkye geweest.
ik heb toen ook zelf potjes meegenomen.
ik heb aan het consultatie bureau gevraagd of ik hem moest laten inenten zei zij beter van wel want het gaat niet alleen om het voedsel maar ook om de aanrakingen van de mensen daar bv hotel personeel en of mensen op straat. ze vinden daar kleine kinderen helemaal te gek!
je hoeft niet te betalen voor de bmr inentingen en waarom risico lopen als het niet hoeft.
ik zou gewoon even langs het bereau gaan.
en oja neem een waterkoker mee echt heel handig!
een hele fijne vakantie!
gr moni
 
Terug
Bovenaan