<p>Mijn zoon heeft vorige week donderdag zijn vaccinaties (2e) gekregen. Daarna eventjes beetje koorts, niets geks, beetje huilerig net als de vorige keer. Maar nu (5 dagen later) lijkt hij nog steeds anders. Ik herinner me dit niet van de vorige keer (hoe snel je zoiets vergeet..) maar kan het na 5 dagen zijn dat hij nog steeds een beetje niet lekker in zijn vel zit?</p><p>- Hij sliep door van 7 tot half 7, nu ineens weer wakker om 23-00 EN om 3 of 5 uur (en ook niet een beetje wakker, echt krijsen en alleen een flesje maakt hem rustig).</p><p>- Hij huilt 'anders' - krijst echt alsof hem iets wordt aangedaan (vooral 's nachts als hij wakker wordt, maar heeft overdag ook van die momentjes). Het is hetzelfde krijsende huilen als hij heeft als hij ziek is ofzo, alleen is hij dus niet ziek.</p><p>- Wil ineens weer 6 of 7 (!!) voedingen, terwijl we al heel lang op 5 zaten en juist overwogen over te gaan naar 4 voedingen in overleg met cb.</p><p>Ben gewoon benieuwd. Het valt ook allemaal samen met oud & nieuw en vuurwerk, en twee weken waarin zijn vader en ik beiden veel thuis waren, feestdagen natuurlijk etc.. dus misschien heeft dit er ook mee te maken (dat merkt zo'n kleintje natuurlijk ook). Maar vind het apart, omdat het altijd zo'n vrolijk mannetje is, heel nieuwsgierig naar alles en iedereen, iedereen krijgt een lach. En we lekker in een ritme zaten.. en ik mis dit een beetje.</p><p>Hij is 5 maanden, volgens de 'sprongetjeskalender' komt er over 3-4 weken pas weer een sprong aan (met 26 weken).</p><p>Oh ja, anti vaxxers hoeven niet perse te reageren.</p>