Vaccinatie tegen de mexicaanse griep

Hey Meiden,

Binnekort komt er een vaccinatie tegen de mexicaanse griep.
Ze zeggen dat zwangere vrouwen meer risico lopen om ernstiger ziek te worden.
Zouden jullie je laten vaccineren???
Ik heb namelijk geen idee, nu zou ik zeggen nee want ik weet niet wat voor troep er dan in mijn lichaam gespoten gaat worden....
En wat dat voor gevolgen voor de baby zou hebben.

Wat is jullie mening??

Liefs Zonnetje
9wkn

Hi!

Pffff, moeilijk.... Ik heb me eigen er nog niet in verdiept moet ik zeggen. Maar als blijkt dat het 100% veilig is voor moeder en kind, waarom niet?

Ik wacht het rustig af en als het zover is hoor ik dat wel van de verloskundige denk ik...

Liefs, Nicole 7w3d

Ik weet het ook nog niet. Het is zeker niet 100% veilig voor moeder en kind.
En die tamiflu schijnt ook weer gevaarlijk te zijn voor zwangere vrouwen...grrr
In Engeland schijnen buitenproportioneel veel zwangere vrouwen te zijn overleden aan de griep.
Ik begin me toch wel zorgen te maken, omdat mijn man zeker elke maand in het vliegtuig zit (en dan vooral naar Londen).

heb toevallig net het stukje zitten lezen over die griep op de site.

Moeilijk hoor of we nou wel of niet moeten vaccineren.

Mijn buurjongen werd van het weekend gebeld door een vriendinnetje dat haar bedrijf 1 week wordt gesloten omdat daar iemand de griep zou hebben.
Fijn....ik zat dus net bij onze buurjongen op de BBQ en hij had die zelfde middag nog met dat vriendinnetje staan kussen.

Dus ik was wel een beetje in paniek!
Het hoeft natuurlijk niet te gebeuren,maar je wordt toch wel een beetje bang!Het is ineens zo dichtbij en helemaal nu ik zwanger ben,heb ik helemaaaaal geen zin in die griep.

goeie vraag hoor;moeten we nou wel of niet laten inenten??
Helemaal omdat ze niet zeker kunnen zeggen of het schadelijk is!

Terug
Bovenaan