vaccinatie

Hallo meiden,
Mijn dochtertje van bijna 1 krijgt volgende week haar 4e vac.Nu hoor ik in de media dat er een nwe vac is die minder bijwerkingen geeft. Heb het CB gebeld maar die adviseert niets, HA wist er weinig van en gaat me terugbellen. Nu is mijn vraag:hebben jullie kindjes de 'gewone'4e vac gehad en hadden ze daar bijwerkingen van?Mijn dochtertje heeft van de vorige vac geen bijwerkingen gehad maar ze zeggen dat wanneer je kindje 11 maanden is geweest en de 4e vac krijgt dat ze dan meer bijwerkingen kunnen krijgen zoals een koortstuip. En heeft 1 van jullie de nieuwe vac gekocht?En weten jullie hoe duur ie ongeveer is? Ik hoorde zoiets van 75 euro.
Ik hoor het graan van jullie!
Gr C
 
hoi missC,

Mijn dochter hoeft pas in oktober voor de vierde prik maar ik laat hem niet zetten of ik wacht op de nieuwe als het goed is in januari duurt het langer dan Januari dan koop ik hem. Ik weet dat je hem via je huisarts kan bestellen die hem dan besteld in Venlo. Hij kost inderdaad iets van 70euro.
Inderdaad hebben ze van de 4 het meeste last. En ik heb zo iets van als de gezondheidsraad zegt dat de bijwerkingen heftig zijn en soms blijvend dan is er toch iets niet in orde en moeten ze de vacinatie meteen vervangen maar goed dat kan niet.

Je moet vaak wel sterk in je schoenen staan mijn cb is het er niet meeeens maar dat is dan pech voor hun.
Ben benieuwd wat je doet.

groetjes
 
mijn dochter hoeft in september pas de 4 vacinatie, ik laat hem gewoon zetten hoor,het wordt wel erg opgeblazen in de media, het is jaren lang goed gegaan jaren hebben we er niks over gehoord en nou opeens zou het niet goed. ik denk dat de bijwerkingen niet afwegen op de epedimie die uit zou breken als we allemaal niet zouden inenten. ik vind het goed dat ze nieuwe dingen invoeren,je wilt het beste voor je kind. zoals ik al zei het is jaren goed gegaan, dus waarom niet? verder is het de keus aan de ouders om het wel of niet te doen,daar heeft het cb niks mee te maken. oke ik hoop dat je hier wat aan hebt groetjes ilona moeder van aisha bijna 7 maanden
 
die van mij is 1 jaar en heeft gewoon de vierde gehad was iets meer huilerig maar geen enge dingen word wel heel erg opgeblazen in de media ben het met ilona eens je kindje heeft het toch nodig maar is aan de ouders om dat te beslissen
 
Ik ben het er niet helemaal meeeens dat het jaren goed gaat. Wie zegt dat het jaren goed gegaan is. Veel mensen hebben de link niet gelegt tussen enten en een gevolg daar van.

Er word inderdaad ophef over gemaakt en ouders die alleen dat lezen en horen maken zich erg zorgen of slaan het in de wind. Maar als je kijkt op internet zie je weldegelijk dat er dingen zijn die niet kloppen.

Ik ben zeker wel voor enten omdat er natruurlijk steeds meer mensen zijn die niet enten en de kans op een epedimie altijd aanwezig is door dat je naar het buiteland op vakantie gaat maar ook omdat er mensen uit het buiteland hier heen komen. Daarom laat ik haar zeker wel enten maar met het nieuwe vaccin.

groetjes joyce mama van Mara
 
het is wel wat duurder dan 70 euro, het is rond de 80 a 90 euro, inclusief verzendkosten en BTW. Je hebt er niet 4 nodig, ligt er maar net aan hoeveel je kind er al gehad heeft. En om de 14 dagen is ook niet waar, is gewoon volgen de gewone vaccinatie tijd! Je kan het via recept van de dokter, via de apotheek bestellwn. Ik heb er twee besteld en dan komt het waarschijnlijk jan 2005 in het vaccinatie programma.
 
Terug
Bovenaan