Vaccinaties en hittegolf

<p>Hallo allemaal, </p><p>Onze zoon heeft morgen een afspraak voor zijn eerste vaccinaties. Is dit een probleem met de enorme warmte die er aan zit te komen?! </p>

Als dat echt een probleem is dan zullen ze niet vaccineren lijkt mij. Vraag het anders gewoon morgen en als je het geen fijn idee vind kun je vast de vaccinatie wel een weekje later ofzo laten doen. 

Als dat echt een probleem is dan zullen ze niet vaccineren lijkt mij. Vraag het anders gewoon morgen en als je het geen fijn idee vind kun je vast de vaccinatie wel een weekje later ofzo laten doen. 

Nee, ze kunnen daar wel koort van krijgen dus blijf gewoon lekker binnen en trek je kindje niet te veel aan. Haal paracetamol in huis alleen bij hoge koorts geven. Altijd handig om in huis te hebben. Kindjes kunnen ook wat meer gaan slapen door de vaccinatie. 

Nee, ze kunnen daar wel koort van krijgen dus blijf gewoon lekker binnen en trek je kindje niet te veel aan. Haal paracetamol in huis alleen bij hoge koorts geven. Altijd handig om in huis te hebben. Kindjes kunnen ook wat meer gaan slapen door de vaccinatie. 

Mijn kindje had gelukkig nergens last van.
Je mag een baby ook 10 ml water geven off wat extra water toevoegen aan de fles. 

Nog een tip, neem een flesje melk mee(klei troost flesje) dan zijn ze gauw stil na de prik.

Succes! 

Geachte, 

Wij zijn studenten uit het eerste jaar van de opleiding Toegepaste Psychologie op de Hogeschool Leiden. 
Momenteel zijn wij bezig met een attitudeonderzoek. Hiervoor moeten wij een enquête afnemen over een onderwerp die van belang is op de sociale veiligheid. De enquête gaat over het vaccineren van kinderen tot 12 jaar, en is bedoeld voor de ouders die kinderen hebben in deze leeftijdscategorie. Het invullen van de enquête duurt ongeveer 5 minuten en kan online worden gedaan.
Wij hopen graag van u te horen en of u eventueel interesse hierin heeft? 

Met vriendelijke groet,

Yfke van Haasteren, Marthe Japikse, Elisa Wegman, Evy Kras en Noa Alkemade

Contactgegevens:

alkemadenoa@gmail.com
https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=RJMPhXjgfkacXoTYLyCKx6sXtV8oqvFGpCMD7AdKNn1UMkZNRTExTlpWN0kzSzRMQU1QNkYxSUtCUC4u

Terug
Bovenaan