Vaccinaties

Hey meiden,

Noa heeft gisteren haar 1ste prikjes gehad, echt soooooooooooooooooooo zielig joh!!! De tranen liepen over mijn wangen en was so blij dat mijn vriend erbij was...
Ze heeft er gisteravond flink last van gehad...ze werd constant heel hard huilend wakker...ze heeft gelukkig wel heerlijk geslapen vannacht en vandaag gaat het iets beter.. Ze is erg hangerig en huilerig. Maar het is voor een goed doel!

Het vliegen vorige week ging heel goed!! De heen weg heeft alleen maar liggen slapen en terug is ze gezellig wakker geweest en viel ze 20min voor landing in slaap.

liefs

Hola,
Hier is mijn kleine nog niet aan het beurt maar ik vind ook wel zielig maar niets aan doen is toch voor ze iegen gezondheid.

gewoon jou kleine meer troosten dan normaal veder kunnen wij niets aan doen.
Mijn kleine is in Mei aan het beurt
grt Emi

Wat fijn dat het vliegen zo goed is gegaan. Heb je genoten van de paar daagjes Nederland?

Zielig he, die vaccinaties. Kan me dat nog wel herinneren van mijn oudste. Tim krijgt volgende week zijn eerste prikjes. Kijk er ook niet echt naar uit....

Liefs

blijft zielig al is het inderdaad voor het goede doel...en ze krijgen er echt een heleboel pffffffff. Vanaf oktober komt er een nieuwe vacinatiebij zelfs...dus die baby's krijgen het helemaal voor hun kiezen!!
Fijn dat de vliegreis goed is verlopen en dat je hebt genoten...nu weer de draad oppakken in je eigen huis! Fijn weekend

elke prik komt erbij dan?
antonio moet ook ergens in mei, wel heeft zijn zus de laatste prik gehad, ze gaf geen krimp maar heeft wel 3 dg pijn in haar armpje gehad, ze heeft altijd vrij heftig gereageerd op de prik ben benieuwd hoe antonio erop zal reageren

Terug
Bovenaan