vaccinaties

Hallo mama's hoe reageerden jullie kindjes op de inentingen? Hebben j jullie nog een zetpil gegeven? Uit voorzorg of later? Mearle hebben we gelijk een koude washand erop gelegd, s morgens half 10 prikken gehad, 11 fles goed leeggedronken, maar bij de fles van 3 was ze overstuur, 100cc gedronken van de 180 en alles uitgespuugd.. hebben haar een zetpil 60mg gegeven en half uurtje getroost toen was het weer goed. Ze hadden op cb gewaarschuwd dat ze een aantal dagen slechter kon gaan drinken en na een dag of 3 a 4 een dag huilerig zou kunnen zijn. Hebben jullie deze info gekregen? En jullie kids last van gehad? Liefs Marjolein

Lotte krijgt ze pas 17 januari, maar ik ken die info niet?? Wel dat ze bij de BMR na een dag of 10 ziek kunnen worden, maar wat jij zegt wist ik niet...

Hoop dat Maerle er nu geen last meer van heeft! (echt een mooie naam!!)

Hallo ;) bedankt voor je lieve reacties! Een vriendin van mij heeft die info ook niet gehad, vond het zelf wel erg fijn dat ze het vertelden, dan kun je er rekening mee houden, wnt leuk is anders helaas. Wij mogen 3 januari weer. We mogen ' s middags, vorige keer heben we de zetpil pas gedaan terwijl ze zo overstuur was, zit er nu over na te denken om hem uit voorzorg te .. aangezien we de nacht ingaan.. ik merkte het bij haar een dag of 4 later dat ze verdrietig was;) Lotte is ook en hele mooie naam!

Dank je :) ik heb m'n zoon bij thuiskomst altijd een zetpilletje gegeven.. Beviel mij erg goed, maar las hier dat het ook wel werd afgeraden. Ach.... Er zijn zoveel verschillende opvattingen..

Lotte is 'laat' met prikjes. Ging ook pas met bijna 6 wk voor het eerst naar t cb, zal wel druk zijn daar...

Alina huilde even was s,avonds wat jengelig maar heeft goed geslapen ik heb d,r voor die tyd druppeltjes v vsm gegeventen paramolletje ze zeiden zelfs op t,buro als t,nodig was dat ze zelfs 120 mlgr mocht hebben wel moeten de klachten binnen 24u weg zyn dus t,is overal anders

Hier nog geen prikken, 23 december de eerste!! Wat ik bij mijn dochter altijd deed was Arnica op haar te prikken plekken smeren. Dit hielp en daarna een washandje. Pas als ik merkte dat ze er echt ziek van werd gaf ik een zetpil. Maar mijn dochter ging er alleen maar meer van slapen :)!!

hier veel geslapen. Kreeg het advies heel rustig aan te doen 2 dagen, maar we hebben gewoon gedaan dat wat we anders ook deden.

Wel kwam ze daarna een aantal nachten weer maar ws was dat gewoon een sprongetje.....

Dus eigenlijk geen last mag ik wel zeggen

Terug
Bovenaan