vaccinaties

Hoi Dames,

hier nog een berichtje van mij maar nu een vraag.

Johnny heeft vanmorgen zijn eerste vaccinaties gehad en hij is er behoorlijk slaperig van geworden, ik moet hem namelijk wakker maken voor de voeding. hij komt niet uit zichzelf, ook niet als ik langer wacht.. hij heeft op het moment koorts..
nu vraag ik me eigen af wat jullie zouden doen met het volgende.

stel hij komt vannacht niet uit zichzelf voor de nachtvoeding, zou ik hem dan laten doorslapen ( de nachtvoeding moet ik eigenlijk weglaten van het cb omdat het 1 voeding teveel is maar het is tot op heden niet gelukt want hij kwam telkens )
en dat ik dan wel gewoon rond voedings tijd even ga kijken, een keer verschoon, temperatuur meten en kijk of alles goed gaat of toch gewoon de voeding geven?

wat zouden jullie doen?
Voeding schema:
5 x 180 water en 6 schepjes
1 x 90 water en 3 schepjes ( nachtvoeding )

hij weegt 6 kilo en is 63 cm

Ik geef zelf borstvoeding dus heb geen idee met de fles.
Ik zelf zou hem nog wel en wakker maken als hij nu koorts heeft, even zijn temperatuur in de gaten houden.
Als hij dan toch wil drinken zal ik hem dit gewoon geven.

Succes.

Groetjes Danielle

Hoi,

Gister heeft Esmea ook de 1ste prikken gehad. Ze was ook erg slaperig, ik heb haar wakker gemaakt voor de laatste fles en daarna lekker laten slapen. Maar zij had geen verhoging......hoeveel verhoging heeft hij dan? En misschien kan je nog wat op internet vinden. Maar ik denk dat je het idd beter kunt proberen en drinkt hij niet jammer maar dan ben je zelf geruster!
Succes.
Groetjes

zijn temperatuur was 38.6
heb hem op advies van het cb een zetpil gegeven, moet straks nog even kijken of hij nog koorts heeft (23.00 uur voeding) als hij geen koorts meer heeft ga ik hem vannacht om 3 uur / half 4 gewoon rustig verschonen en zijn temperatuur meten.. word hij goed wakker en laat hij merken dat hij honger heeft krijgt hij gewoon de fles en anders laat ik hem lekker verder slapen. mits hij geen koorts meer heeft..

Hey Mandy,

Ik zou dat ook doen wat je als laatste hebt geschreven. Wie weet hoeft hij de fles niet en misschien dan de volgende keer ook niet..
Vervelend dat hij koorts heeft, hopelijk is het straks gezakt.

Succes ermee in ieder geval!

Groetjes Kim

hij is vannacht toch uit zichzelf wakker geworden voor de voeding, en had geen koorts meer.. daarna heeft hij nog 2 uurtjes lekker geslapen totdat hij last kreeg van de prikjes, heel toevallig precies 12 uur na de zetpil, dus heb hem maar een nieuwe gegeven.. deze werkte niet meteen en heeft heel zielig een paar uurtjes bij mij lopen jammeren/hangen, ben toen maar lekker op de bank gaan hangen met hem en een filmpje op gezet en toen heeft hij in me armen gelukkig nog een paar uurtjes geslapen.. de kinder fysio was vandaag helemaal niks omdat hij nog helemaal uit zijn doen is door de prikjes, het was alleen maar huilen, dus hebben we een nieuwe afspraak gemaakt voor volgende week..

Terug
Bovenaan