vaccinaties

De 1ste vac. zijn 2 prikjes. Beide bovenbenen 1. Zijn ze net een beetje gekalmeerd van de eerste prik, krijgen ze er nog 1! Zo zielig.....
Hier de eerste keer met de 2 maanden en dan weer met 3 maanden (voor ons over 1 week).
 
Je baby krijgt met 2, 3 en 4 maanden 2 prikjes.... dat heb ik gelukkig achter de rug. Hier waren ze al met 1 maand begonnen ivm kinkhoest. Mijn zoon kreeg dus met 1,2 en 3 maanden prikjes. De volgende prikbeurt is met 11 maanden.

Had je bij thuisbezoek van de wijkverpleegkundige van het consultatiebureau geen boekje gekregen??
Op de website van de RIVM kan je de vaccinatieschema vinden; http://www.rivm.nl/Onderwerpen/Onderwerpen/R/Rijksvaccinatieprogramma/De_inenting/Vaccinatieschema

Oja.... de naalden zijn groooooot.
 
Logan heeft de eerste 15 januarie gehad was toen 9 week.
25 februari krijgt hij weer en is dan 15 week.
Heb gebeld hoe dat zat aangezien hij dan bijna 4 maand is en geen 3. Dit kwam doordat er een bepaald aantal weken tussen moet zitten met een marge van 3 weken langer.
Gewoon ff bellen hoe het zit. Is wel heel belangrijk en als je belt weet je het gelijk
 
Ayoub zou dan 10 week zijn toch?
Is maar 2 week later dan zou moeten dus mag wel. Je bent dan alleen net als ik wat later en dus rond 5 maand de laatste van 3 achterelkaar
 
Daan krijgt over 1.5 week zijn 2de prikjes..
Vond het echt kaai zielig de eerste keer.. Hoop dat hij er nu minder last van heeft..
 
Terug
Bovenaan