vaccineren

Hallo
Ik wil graag weten of er iemand hier is die al aan het nadenken is over een eventueel aangepast inentingsprogramma voor de nieuwe burger, inplaats van het 'normale' programma. En wat voor argumenten hebben jullie om het eventueel wel of niet anders te doen?
 
Ik loop al jaren met het idee om van het programma af te wijken. Vooral vanwege de kinkhoestinjectie. Maar nu deze vernieuwd is denk ik er toch over het programma te volgen. Echter ik vind zo ´n baby van twee maanden nog zo klein en om er dan al zoveel (welliswaar afgezwakte) ziektekiemen in te spuiten staat me toch een beetje tegen. Ik kreeg ze als baby ook pas met 3 maanden en heb er ook niets aan over gehouden. In ieder geval laat ik geen ziek kind inenten en misschien homeopatisch begeleidt met druppeltjes.
Onze buurjongen is na een dktp prik hyperactief geworden en nu krijgen de kinderen druppeltjes van te voren. Ze worden daardoor ook niet ziek want het lichaam wordt voorbereid op een vreemde stof.
Denk jij er ook over om af te wijken?
 
wij hebben bewust gekozen om de inentingen uit te stellen bij onze eerste dochter. Dit is zeer goed bevallen. Wil je meer info dan raad ik je aan om naar www.tinussmits.nl te gaan. Hij is goed op de hoogte van alle inentprogramma's en de schade die het met zich meebrengt. Ook staat op de website welke wegen je kan bewandelen om een andere route te bewandelen.
Succes Monique
 
oke, bedankt.

Ik heb dit onderwerp namelijk geplaatst om ouders aan het denken te zetten. Mijn zoontje heeft het post-vaccinaal-syndroom,
Ik ken de site van tinus smits. Ik denk dat veel ouders te weinig voorgelicht worden over de risico's van vaccineren. Ik ben nu weer zwanger en ik weet zeker dat ik het dit keer anders doe. Ongeacht de mening en druk van het consultatiebureau.
Ik raad iedereen dan ook aan om op de site van de vereniging kritisch prikken te kijken. www.NVKP.nl
succes!!
Mieke
 
Dag, Er fijn te lezen dat er meer mensen na denken over de vacinaties. Zelf zit ik bij een antroposofische arts en die vind het heel normaal om er van af te wijken. Een hele andere manier van kijken, niet vanuit angst.
 
Terug
Bovenaan