Vacuüm speen afleren

<p>Onze 2,2-jarige heeft haar speen alleen in de nacht en met dutjes. Maar: dat ding zit er de hele nacht/dut in, valt niet uit. Als ik hem eruit haal, wordt ze binnen 10 min wakker en pakt hem weer. </p><p>Ook zie/hoor je haar na elke slaapcyclus rondwoelen en weer een plekje zoeken. Duurt meestal een paar minuutjes.</p><p>Nu is het zo dat we de Bibs speen hebben, want enige waar ze geen ecze van het schildje krijgt. Dus eentje die vriendelijker is voor de tandjes is geen optie.</p><p>Enerzijds wil ik van die speen af, want haar gebit laat al tekenen zien van spenen. Anderzijds slaapt ze nu zo goed... Dat wil ik niet verpesten met een kindje dat elke slaapcyclus wakker wordt en huilt om een speen...</p><p>Zo, even spuien hoor. Hebben jullie ervaringen te delen? En dan vooral van kindjes bij wie die speen ook de hele nacht in zit, dus er ook altijd is bij wisselen van slaapcyclus.</p><p> </p><p> </p>
 
Herkenbaar, hier ook nog niks voor elkaar gekregen om van die speen af te komen. Het is de enige manier voor haar om in te slapen. Haar tandjes beginnen al wat naar voren te staan ? maar ze wilt er echt niet aan ? ik lees mee
 
Zodra ze een keer verkouden is dat ding samen weggooien, en de hemel in prijzen hiervoor! Wnnr ze verkouden zijn kunnen ze dat ding niet vacuüm zuigen omdat ze door hun mond moeten ademen. Zo is t hier gelukt.
 
Speen met Sinterklaas meegeven. Cadeautje ervoor terug. En echt volhouden... (Dus in de kliko, anders grijp je er naar terug). Afbouwen s nachts kan niet echt 
 
Terug
Bovenaan