vacuum

hoi iedereen

sinds een paar dagen is het zo dat wanneer me dochter uit de fles drink ze de speen van de fles helemaal vacuüm zuigt waardoor deze dus helemaal plat wordt en er geen melk meer doorheen gaat.
hebben jullie hier ook last van?
en wat kan ik hieraan doen.
ze word er namelijk heel gefrustreerd van omdat ze niet goed kan drinken zo.
hebben jullie tips?

gr.
 
Je zou kunnen proberen om een nieuwe speen te gebruiken. Na verloop van tijd worden speentjes wat soepeler en dan zuigen ze makkelijker vacuum.

Als dat niet helpt zou je misschien een speen met een groter gaatje kunnen proberen. Dan hoeft ze niet zo hard te zuigen om toch een mondje vol melk te krijgen!

Mijn beide dochters deden/doen dit en op een bepaald moment kwamen ze er zelf achter dat ze dan even lucht door de speen moesten laten en dat ze dan weer door konden drinken!
 
Wij draaide de onderkant van de fles altijd wat minder strak vast, evenals het speengedeelte/de bovenkant. Als het allemaal heel strak vastgeschroefd zit trekt het snel vacuum.
 
Hier hebben we daar ook last van gehad. Ik draaide onder het drinken de dop losser zodat even de vacuum eruit ging en dan weer vaster draaien zodat hij niet ging lekken natuurlijk. Dat werkte hier heel goed.
 
Terug
Bovenaan