vacuumzakken kleding

Ja, ik heb geen idee hoe die dingen heten. Maar het zijn een soort vuilniszakken (transparant) waar je kleding of iets dergelijks indoet. En dan kan je met de stofzuiger, of door het op te rollen de lucht uit de zak persen/zuigen.
Het leek mij ideaal voor naar de camping. Nemen de handdoeken enzo een stuk minder ruimte in in de auto.
De stofzuiger variant is niet handig (weet niet of daar een stofzuiger is), maar de oprol-variant lijkt me prima.
Heeft iemand dat? Zijn ze inderdaad zo handig als het lijkt? En waar zijn ze te koop.
Zo, laat de tips maar komen!
Nelleke

Hoi,

Ik heb er laatst bij de blokker gekocht, maar van de 6 zijn er al 5 niet meer zonder lucht. Dus het werkt in mijn ogen niet echt goed. Je kan ze ook bij de wehkamp bestellen. Die zijn iets anders. Misschiend at die wel goed blijven.

Ik heb er geen goed ervaringen mee in ieder geval.

Gr. natasja mv Jamie

Bedoel je dat ze in de loop van de tijd weer wat lucht doorlieten? Of meteen bij het vacuum maken?
Het hoeft alleen de periode van tassen inpakken tot tassen uitpakken te overleven ... (en dan nog een keer bij de terugweg).
En wat jij had was dat met de stofzuiger of oprollen?

Hiya Nelleke!

Ik heb hier ook de stofzuiger variant en die werken uitstekend. Tot nu toe (na een aantal maanden) nog geen lucht in terug gelopen. Heb nog geen kans gehad om de oprol variant te gebruiken, maar lijkt me reuze handi8g voor in de koffer.

Ajuus, ilja

wij hebben er ook een paar in huis
we hebben er wat van de kruidvat soms hebben ze die
die werken goed   die van de blokker da's niks
na een paar dagen weer vol lucht en bij action hwbbwn ze
die ook wel eens maar die heb niet geprobeerd
marskramer verkoopt ze ook
wij gebruiken ze voornamelijk voor dekens en kussens
dus dan moeten ze wel stevig zijn

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Terug