<p>Hallo,</p><p>Ik wist niet of ik een topic moest openen over dit maar ik weet me geen raad meer.</p><p>ik heb een zoontje van 1 en ben zwanger van de 2e ongepland, eerste instantie werd gedacht door ZH dat het buitenbaarmoederlijke zwangerschap was kon volgends hun geen goede zwangerschap zijn, later bleek het toch een goede zwangerschap te zijn.</p><p>waarbij vriend mij optie gaf of je haalt het weg en ik doe normaal met je, of je houd het en ik ga uit het leven van jou en ons zoontje en wil niks meer met jullie te maken hebben en niks weten over het 2e kind,</p><p>ik wist niet wat ik moest doen ik heb het paar dagen laten gaan waarbij hij mij volkomen negeerde in huis niet met me sprak,</p><p>even later op een avond had ik hem contact zien leggen met een andere vrouw( je kan het zien als berichten die geen 1 vrouw wil zien van haar vriend en zeker niet als ze zwanger is) het heeft me kapot gemaakt </p><p> Er ontstond een hele heftige ruzie, waarbij mijn spullen op straat gegooid zijn Inclusief spullen van zn zoontje, en ik en ons zoontje midden in de nacht op straat gegooid zijn </p><p>Ik weet niet meer wat ik met de zwangerschap wil, ik weet niet of ik hem nog moet inlichten met wat ik doe, zn zoontje is gewooon een jaar in zn leven geweest dus ik begrijp het allemaal meer, ik weet niet wat ik moet doen met de zwangerschap met de vader van mn kindje en misschien aankomend kindje. Ben bang alleenstaande moeder te blijven en zeker met 2 kindjes van iemand anders </p><p>Ik ben er kapot van, hoop dat iemand wat advies heeft of miss,Wel is zelf zo iets mee gemaakt heeft. </p><p>liefs</p><div> </div>