<p>hey allemaal </p><p>ik zou graag eens horen wat jullie hier van vinden want ik kan er niet meer aan uit </p><p>ik ben net zwanger en heb morgen mijn eerste echo een week geleden kwam ik er achter dat ik terug zwanger ben idd terug zwanger ik heb een kindje van 4 jaar maar dat is niet zijn kindje </p><p>hij heeft zelf ook een kindje van 2 jaar van een andere relatie maar dit kindje ziet hij helaas niet zo veel vanwegen zijn ex max 1x permaand zonder regeling bij mijn vriend zijn mama haar thuis kunnen we haar dan zien we kunnen ze meer zien maar als we er zijn wilt hij zo snel mogelijk weg om naar mijn huis te gaan want hij heeft een grote familie als we er met zen alle zijn zijn we met 8personen daar waaronder 5 volwassenen en 3 kinderen waarom wilt hij weg wanneer zijn dochter daar is ik zou denken dat je dan alle tijd neemt om haar bij je te hebben bij mij thuis is het geen optie want ik en mijn vriend maken te veel ruzie over de stomste dingen voor de kindjes dan hebben we in het verleden geprobeerd maar het lukt niet bv </p><p>mijn kindje (4j speelt met haar speelgoed en laat zijn kindje met rust maar zijn kindje (2j komt naar mijn kindje en pakt haar speelgoed af mijn kindje laat de kaas niet van haar brood nemen dus staat recht en pakt het terug af waarop zijn kindje hard begint te kressen en te wenen en dat mijn kind onrustig wordt omdat zij de schuld krijgt van alles zijn kindje kan niets fout doen in zijn ogen en ik heb toen gezegt het stopt hier als wij niet op 1lijn kunnen staan komt ze ook niet meer naar hier war ik verwachte van hem is dat hij met mij zou praten hoe we het kunnen aanpakken om het beter te kunne laten gaan bv zijn kindje erop wijzen dat ze moet wachten als iemand anders er mee aan het spelen is maar dit deet hij niet uit eindelijk zijn kindje kwam niet peer ik vroeg dit aan hem waarom en hij is er niet over aan te spreken en zij ook ik wil ze niet meer zien want dat gaat haar alleen maar pijn doen </p><p>zijn ex is ook samen met zijn beste vriend dus ik snap dat er van alle haat in hem schuilt maar ik vind niet dat ik hier de duppe van moet zijn </p><p>dus ik ben nu zwanger en hij is boos weggegaan om te haan afkoelen en zij dat dit mijn schuld was en dat hij wou wachten met een kindje omdat het financieel niet echt goed gaat maar ik ben er mee bezig om terug alles recht te krijgen maar hij duwt me steeds dieper door zulke dingen te zeggen </p><p>maar nu dat hij het al 1week weet heeft hij besloten om te blijven maar hij is er niet over aan te speken want hij hoopt dat de echo iets anders gaat zeggen en nu ben ik bang als de echo klopt zoals mijn tester dat hij weg zal gaan en dat ik alleen achterblijf met 2 kindjes </p><p>is dit miss een schrik dat hij heeft omdat hij zijn ander kind is verloren en omdat hij het niet ziet </p><p>hij zegt tegen mij dat ik hem gebruik voor een kind wat niet waar is want ik wil verder met hem maar ik wil niet heel mijn zwangerschap met stress zitten en mij laten uitschelden omdat hij een slechte ervaring met zijn ex en dochter achter de rug heeft </p><p>sorry voor het onduidelijk schrijven ik heb namelijk dyslextie en dyscalculie of hoe je dat ook mag schrijven </p><p> </p>