Vader!!!

Hallo,

Wat ik enorm mis in de forums is een vader forum! Mijn vriendin is uitgerekend en ik lees gezellig ook alle postings in het oktobermoeders forum, maar waar is het vaderforum? Ik weet haast wel zeker dat ik niet de enige vader ben die ook zaken wil delen als snel stijgende hormoonspiegels, 3D echo's, verbouwingen, kinderkamers inrichten, gezinswagens etc etc
 
http://vaderschap.org/cgi-bin/yawps/modules/Progress/index.cgi

Is ook speciaal voor vaders (maar ook errug leuk voor moeders)vooral het progress gedeelte.
 
Hoi Hoi,

Wat leuk! Mijn man vindt alles wat over de zwangerschap gaat ook heel erg boeiend, maar hij gaat niet op een forum zitten (helaas). Wat ook zo fijn is, is dat als ik een vraag heb (van: "goh, ik heb last van mijn ribben, wat zou dat kunnen zijn?" dat hij alles gaat opnoemen wat het kan zijn. Of hij gaat met mijn nichtje zitten babbelen over foliumzuur, das echt zo leuk!!!

Maar goed, join the club zou ik zeggen!

Liefs Mariska 2
 
Ik zie dat het Forum niet heel actief meer is maar dit is wel het eerste zoekresultaat wat naar boven komt met Google.
Hier de link van Papa's perceptie beetje mix tussen vlog en afleveringen over vaderschap.
 
Terug
Bovenaan