vaderdag-cadeau in de maak... ( en een monster)

Hey!

Heb eindelijk weer even langer als 3 minuten de tijd om tel ezen en te reageren zeg... Supergezellie, 2 kiddies, maar even naar boven lopen om te forummen is er nu echt niet meer bij hoor! Hier gaat alles goed, heb even vreselijk mot gehad op het werken tot de volgende loonstrook hebben we de vrede getekend zullen we maar zeggen! Thomas begint eindelijk de oren van onze kop te kletsen en verder is het gewoon een heerlijke peuter, WHAHHAHA! Zal er geijk wat foto's bij doen van Thomas die zelf het cadeauppier aan het schilderen is voor het vaderdag cadeau!

Op die laatste fotoscheelde het maar bar weinig of hij had de muur een kleurtje gegeven! AHHAHA!

Kus, Marieke

zooo, jij durft! Meneer los laten lopen tijdens het verven!
Als hier gekliedert wordt dan zit ie vastgebonden in z'n stoel hoor! Met de doekjes en handoeken binnen handbereik!
Leuk weer wat van je te lezen (en zien) en sterkte met de drukte!!
Nelleke

Ha, nog een bodypainter hier (naast Kay en z'n papa)!
Leuke foto's hoor van je mooie mannetje! Lekker snoetje!

Kan me helemaal voorstellen dat het gigadruk is met 2 kids onder de 2. Maar bij jou ook vast heel gezellig!

Hoop dat het je lukt iets vaker hier te zijn, zou leuk zijn!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Whahaha jij hebt idd lef zeg! Dat gebeurt hier ook niet hoor:loslopende schildertjes!
Maare: wanneer krijgen we weer eens een foto van je mooie meissie te zien? Ben wel benieuwd hoor.....

Groetjes van Cissy

Hey!

De drukte valt me reuze mee hoor, ze zijn echt heel erg lief allebei. En Thomas loopt weg met zijn kleine grote zusje! Maar hij vind het leuk om samen dingen te doen met Nina.... Als Nina heerlijk met haar 9 kilo ligt te wippen in de wipper, gaat Thomas met alle liefde boen op haar in de wipper zittenmeewippen.. Nina hop-hop roepend! Of hij geeft alle autoo'tjes die hij heeft aan  Nina, Alleen ziet ie niet dat de meeste auto's bovenop haar liggen dan...    
Het is meer dat  ik gewoon erg weinig  Marieke-tijd overhoud overdag.... Even snel lezen lukt vaak wel, maar reageren durt dan nét te lang soms, sorry! Maar ik geniet heerlijk van onze 2 kiddies en we durven zelfs al plannen te maken voor nummer volgend jaar, hihihi!  

Kus, Marieke

Terug
Bovenaan