Vaderdag- en moederdagkadootje

<p>Goedemorgen!</p><p>Hebben jullie tips m.b.t. een kadootje voor vaderdag en moederdag voor iemand die voor het eerst vader en oma is geworden?</p><p>Ik hoor het graag :)</p>

Voor mijn vriend heb ik fotomagneten laten maken voor op onze koelkast (nu onwijs leuk voor onze dreumes om mee te plakken). Daar heb ik toen met gekleurd karton een doosje omheen gemaakt en onze kleine een tekening op laten maken (hij was toen net geen jaar oud). Op ander gekleurd karton heb ik lieve teksten geschreven, wat ik van mijn vriend als vader vind en deze in dezelfde maat als de magneten gemaakt. Deze er met een klein plakbandje opgeplakt.
Hij kreeg dus een doosje, en dan kwam hij steeds eerst een lieve tekst tegen en dan kon hij deze open maken en zag hij onze favoriete familiefoto's. 
Teksten, tekening van de kleine en de magneten hangen nog steeds op onze koelkast ?

Ik had een mooie foto van m'n man met ons zoontje uitvergroot, ons zoontje een rompertje aangedaan van de HEMA met 'I'm on team Daddy' en een lieve kaart geschreven waarom hij zo'n super papa is, ontbijt op bed met koffie in een mok van Superman. Allemaal lekker cheesy haha maar dat vinden we allebei wel grappig. Plus uiteraard een oerlelijk kdv knutsel van m'n zoontje?!

Tsja, mijn man is gek op klussen en gereedschap, dus vorig jaar kreeg hij dan eindelijk gereedschap om die reden, haha, maar dat hebben we natuurlijk ook gedaan omdat het zo ontzettend stereotype is om dat met vaderdag cadeau te doen. En hij kreeg een prachtig knutselwerkje van onze zoon via de kinderopvang (zijn allereerste ooit en die hangt dus nog steeds op de koelkast). Onze (schoon)ouders hebben allemaal een opa/oma mok gekregen, dus na moederdag wisten de opa's natuurlijk al precies wat ze gingen krijgen, maar ze waren er niet minder blij om. Als we videobellen laten ze nog steeds vol trots zien dat ze die mokken ook gebruiken, haha. 

Verder zijn foto-items leuk, een muismat, een mok, een sleutelhanger, het liefst iets wat je vaak tegenkomt/gebruikt natuurlijk.

Mijn man houdt erg van speciaalbier. Voor hem had ik een mooi bierglas met zijn naam en iets van 'is de beste papa' erop gegraveerd. Gewoon online besteld :) En daarbij zo'n grote fles speciaalbier, waar je het etiket zelf kon aanpassen. Dus met Beste Papa en wat lieve foto's van hem samen met ons meisje. Hij vond het erg leuk! Had eerder een romper laten maken met 'mijn papa is de leukste! #papaen(naamkind)' erop. Vond ie ook erg leuk!

Terug
Bovenaan