vaderdag ideetjes??

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik pieker me suf voor een leuk, origineel vaderdagkado!!
Maar weet het steeds niet...geurtjes etc. heeft ie al
zoveel en bovendien is ie zondag ook nog jarig dus daar heb ik al wat voor bedacht!
Jullie tips en ideëen? Wat doen jullie?
Mag met de kleine te maken hebben (voetje in klei etc.)
maar hoeft niet!!

Bij Xenos verkopen ze hartvormige doosjes. Teken op een vel papier de hand van Roy om, knip hem uit en trek hem over op het doosje en zet er dan nog iets bij van voor mijn lieve pappa 9als je het direct op et doosje doet enuitschiet vind ik zo zonde). Dan kan je het doosje nog vullen met lekkere snoepjes

Een muismat met foto van Roy en jou samen...

Een fles van zijn lievelingsdrank waar je zelf een etiket met een mooie foto van Roy en een leuke tekst bij maakt....

Een spiegeltje met een handje kan ook...

ehm, verder weet ik het eigenlijk niet. Hie krijgen de opa's een fotolijstje met daarin het handje van Stijn en zijn grote broers mogen het lijstje versieren.

Groetjes van Marloes

binnenkort maar weer eens bijkletsen op msn!! Heb er gewoon de tijd niet voor gehad, sorry!!!

Een tijd terug zag ik bij de pfaffs dat lindsey een gewoon wit papier had gepakt vinger verf en daarmee de afdruk van de kleine zijn handjes en voetjes op   had afgedrukt. Heel leuk echt een cadeau van de kleine zelf en... leuk voor later.

Heb zelf ook alles al in huis. En voor de opa en pake gaan we een kaart maken iets kleiner.

En als alles af is ga ik kijken of ik het ingelijst kan krijgen. Blijft het ook goed. Maar dat zien we nog wel.

Groeten

Diarich

Een doos tissues kopen. De kleine een blad papier laten verven of er afdrukken op maken met de handjes en/of voetjes. daar de doos mee beplakken en er op zetten "van je kleine snotneus"

Bij de hema kun je een fles wijn bestellen met daarop een zelf ontworpen etiket. Mijn man krijgt een bordeaux met een foto van hem en Mette erop.

x ing

Hoi!

Ik ben vandaag met Luuk naar een fotograaf geweest en heb een mooie zwart-wit foto laten maken,deze wordt op canvas afgedrukt (50x50)
Was echt super..een hele reportage,wist niet welke ik moest kiezen!
Is wel best een duur grapje,maar we wilden dit toch graag,dus nu heb ik t al voor vaderdag laten maken,alleen papa weet t nog niet!!

Nu moet ik nog 2 weekjes mijn mond houden...moeilijk!!

Liefs,Swinnie

he inge,leuk idee van die foto op een fles wijn.heb er net ook 1 besteld bij de hema.hopen dat het geslaagd is met de foto doorsturen.hij gaf een paar keer matig aan.nou we zien wel

groetjes petra

Terug
Bovenaan