Vaderdag!

Hoi meiden,

Wij vieren dit keer voor het eerst vaderdag en daarom ben ik op zoek naar origineel vaderdagkadootje. Dus geen aftershave, douchegel en dat soort dingen, maar echt iets origineels, maar het moet wel een aardigheidje blijven.
Wie helpt mij op mijn zoektocht naar iets leuks voor papa?
Groetjes Nadia
 
Hoi Nadia, bij de Hema kan je foto's op t-shirts, muismatten, mokken en andere voorwerpen laten zetten. Ik heb voor mn verjaardag een mooie fotosessie gehad van man en kind. En op de creche maken ze met verf een hand of voetafdruk van je kindje, niet duur en heel leuk voor later!
 
Bovenstaand idee heb ik ook uitgevoerd! Voor papa een mooie muismat voor op het werk met foto. Hij is nu nog te klein om pennenbakken te kleien etc, maar dit is ook leuk!
En erbij een kaartje met hand of voet-afdruk.
 
Leuek vraag... ik heb er zelf ook lang over nagedacht!

Bij Etos hebben ze leuke rompers, shirtjes, slabben, spenen met daarop mijn papa is een held! Varierend van 1.99 tot 3.99! Voor papa's eerste verjaardag inderdaad een tegeltje met daarop de voetjes van zijn kleine meisje! Hij vond dat erg speciaal!

Mooie foto's in een door jopuw zelf gemaakt lijstje is ook altijd leuk natuurlijk!

Je kunt ook een soort wijn/bier etiket maken met daarop een foto van de kleine en een strelende tekst. gewoon een foto nemen tekst erbij en met plak plastic op de fles plakken.

Nou succes!
 
Hoi,
Ik werk op een kdv en heb vorig jaar een kei uit de tuin gehaald deze geschilderd en een afdruk van hand of voet er op. Je schrijft zelf de tekst voor een kei van een papa/vader. Leuk als presse papier.
 
ik heb bij de fotograaf een foto laten trekken van ons kleine van drie maanden, samen met zijn knuffel, meneer konijn, die hij van zijn vader gekregen heeft. Mijn man was zo trots om de eerste keer met de kinderwagen te lopen en een knuffel voor zijn zoon te kiezen. Dus dat vond ik een leuk idee. Nu kijken wat hij er van vindt.

Maar een afdruk van voetje of handje vind ik ook heel leuk, maar wat voor materiaal kan ik daarvoor gebruiken? en waar kan ik het kopen?
 
wij gaan ook met verf aan de gang,wij kopen speciaal kinderverf bij de speelgoed zaak en gewoon een a4 papier.

verder heb ik die romper ook bij de etos gekocht en die zijn echt superleuk.

en als laatste heb ik een t-shirt bestelt met de mooiste foto van papa en onze zoon,en die laat ik er op drukken.

 
Ik ga voor mijn vriend een mooi fotolijstje kopen (lijstje helemaal volgens zijn smaak) en daar doe ik een foto van de kleine in. Deze kan hij dan op zijn werk op zijn bureau zetten. Maar werken met voet of handafdrukken is ook erg leuk. Alleen doen ze dat al op het kdv, dus daarom kies ik voor iets anders.
 
Terug
Bovenaan