Vaderdag

A

Anoniem

Guest
Hai meiden,

Nog even en de eerste vaderdag komt eraan. Wel heel speciaal he?
Ik ben op zoek naar een orgineel cadeau. Hebben jullie al iets in gedachten?
Ik wilde eerst een fotocollage maken maar op de een of andere manier lukt dat niet. Ik moet dus iets anders bedenken.
Tips???????
Liefs van Marieke

Leuke foto van de kleine op een mok of shirt (bij hema kan dat)
Of iets van een handje / voetje met verf in een kaart en een tekstje erbij.        

Ik ga met verf (vingerverf) een hele mooie voetjes en handjes tekeing maken van Lyanne voor papa.

Om 10:00 uur vertrekken wij naar Burgers Bush in Arnhem en daarna lekker een hapje eten met z'n drietjes. Mijn man weet dat we ergens heen gaan, maar waar naar toe, blijft een surprise!

Gr. Marieke

Hallo,

Ben ook al een paar dagen met Wiek aan de knutsel voor een leuk vaderdagkado, gelukkig begint het erop te lijken!
Ik had voor de bevalling zo'n lijstje gekregen met gips, hier heb ik 2 voetafdrukken ingemaakt en daarna een afdruk met vingerverf om deze nog duidelijker te maken, 1 groen en 1 blauw. Nu nog een leuke foto erin en klaar is het kado, leuk voor op het bureau van papa zijn werk!
Verder zijn wij lekker in NL voor vaderdag, bij oma en opa op bezoek, 2 vliegen in 1 klap, papa verwennen en opa verwennen...iedereen tevreden.
Oja en oma is ook jarig, dus eigenlijk 3 vliegen in 1 klap.

Groetjes, MAUSIE mama van Wiek 25/07/2006

Klinkt leuk en gezellig hoor Marieke. Hier zijn we ook druk aan de knutsel. Het wordt wel wat.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan