vaderdag

A

Anoniem

Guest
Het is bijna vaderdag. Wat voor cadeautjes gaan jullie kleintjes geven? Ik heb nog geen idee. Heb voor mijn vader wel al een cadeau. Foto op canvas in sepia

Deze dus. Ik vond dat ik iets moest doen met deze foto!
Liefs Esther

Roel krijgt van Tieme een horloge en een ontbijtje op bed.
Verder heeft Tieme nog geknutseld op het kdv.
Onze eigen vaders doen niet meer aan vaderdag behalve dat we bij mijn
schoonouders even koffie  gaan drinken

groetjes Anke

Van Kian een gedichtje met zijn handafdruk erop in een lijstje, en van mij een gedicht waarin Kian hem verteld dat pappa en mamma twee daagjes weggaan en dat opa en oma hem straks komen halen.
Liefs Nelleke

Ik heb een fotolijst met een brede houtenrand gekocht en Yoëll is los gegaan met zn vingerverf hihi. Foto erin en hij kan zo op het bureau.
Voor de opa's een speciaal biertje en daar heeft Yoëll een etiket voor gemaakt.

Pauline

Dean heeft op het kdv een fotolijstje geknutselt met daarop een  steentje en de tekst : papa je bent een kei.

M'n man heeft zichzelf al een vaderdagkado gedaan. Hij heeft een hogedrukreiniger gekocht. Van ons krijgt hij een speciale Veronicagids, een fotokaart en een keycord met persoonlijke tekst. Dat wilde hij graag hebben.

Voor opa maken we op een linnen tasje wat geverfde handjes en voetjes van Dean, met daarbij: Je bent een fanTAStische opa!

Ben benieuwd of het in de smaak zal vallen.

Mijn man heeft voor mij nog geen cadeautje; hij kan niks verzinnen.

Groetjes,
Nelly.

Tess en ik zijn aan het gipsen geslagen,haar handje en voetje.Wel een heel gedoe,maar goed tis gelukt en het is hartstikke lief.Papa had nieuw tuingereedschap nodig,dus die krijgt hij dan en ik heb bij simply color een rood hempje gekocht met Papa is lief die krijgt ze op vaderdag aan.En natuurlijk een ontbijtje op bed..doet het altijd goed!!

Groetjes Kitty en Tess.

PS:Esther,wat een prachtige foto,zal Opa heel blij mee zijn.

Leuk idee dat fotolijstje... ga ik ook doen. Jattert dat ik ben he!
Een paar jaar geleden hadden ze bij de oudste 2 op school een errug leuk vaderdagskado. Is nog niks voor onze ukkies maar wil hem toch even delen...

Een 'gevarendriehoek' van karton en dan geplastificeerd. Met daar door de kindjes ingetekent: Pas op: Stoere papa aan boord!
En die moest dan in de auto.
Zo leuk, wist je meteen wie er uit ons dorp kwam hahaha.

Terug
Bovenaan