vaderdag

* A4-tjes verven 6 stuks of 12 en dan een kalender maken
* kustegeltje, met lippenstift kusjes erop en dan vernissen
* tegeltje verven en dan vernissen
* kusspiegel
* deurhanger met ssssst lieve papa slaapt
* een gevarendriehoek met daarop 'lieve papa aan boord', zuignap erdoor en in de auto hangen
* Van hout een letter of automerk uitzagen en laten verven
* een flesopener kopen met een houten hef en die verven en vernissen
* tuinsetje (harkje, schepje) met houten hef en die verven en vernissen
* houten fotolijstje bij hema of xenos, verven, foto erin

ik verzin nog even verder

Hoi,

Ik heb vorig jaar een fotocollage (kruidvat) gemaakt van foto's waar papa met zijn kinderen op staat. Van de allereerste foto met ze tot een recente. Papa vond het helemaal geweldig!

Je kunt ook een t-shirt laten maken met daarop een foto van papa met kind. Of met een leuke tekst erop. (bv:beste papa van de wereld)

Tekening van handen van je kindje. Evt met een leuk vaderdaggedichtje erbij. (kun je op internet vinden)

Groetjes, Cathy

Ergens rond 20 juni en aangezien we dan op vakantie zijn moet ik nu alles regelen (hij is ook nog jarig dan..).
Ik heb noa een tekening laten maken met stickers erop. Deze heb ik geplakt op een langwerpig kartonnetje en dan met brede doorzichtig plakband geplasticifeerd en   hopla een boekenlegger! En ik heb nog een leuke gezonsfoto laten afdrukken op een klok via de hema.

Vorig jaar heb ik een hele mooie foto van Noa op de voorkant van de veronica gids laten afdrukken.

gr
Marielle

Vaderdag is altijd de 3e  zondag in juni. Dit jaar dus op 15 juni. En dan ben ik zelf ook jarig!

Ik ga nog even googlen voor een leuk knutselwerkje en cadeautje.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan