Vaderdag!

A

Anoniem

Guest
Hahaha, oke, het moet eerst nog moederdag worden natuurlijk , maar toch was ik me opeens aan het afvragen wat leuk zou zijn voor vaderdag...
Iemand leuke ideeen???

Ik ben ook al hard aan het denken. Mijn man loop hier zo geheimzinnig te doen...
Ik zei: ik krijg toch al een naambordje...zegt ie: wacht maar af....

Hoi,

Sterker nog, ik ga zo de regen trotseren en het vaderdag cadeautje kopen! (Is nu in de aanbieding, vandaar). Mijn vriend is helemaal gek van treintjes, dus krijgt hij voor vaderdag een leuke speeltrein voor babietjes. Kan 'ie samen met zijn dochter mee spelen. En voor op zijn werk een leuke muismat met een foto van papa en zijn prinsesje.

Wilde een cadeautje geven  dat niet alleen voor mijn vriend  was, maar vooral ook voor papa.  

Pfff, ik vond het wel moeilijk, snapte ook opeens waar de sokken en zakdoeken vandaan kwamen!

Hihihi, succes (enneh, beter te vroeg dan te laat. Vriendlief stond er vanochtend op om in de stromende regen boodschappen te gaan doen.... Jaja, heel subtiel...)

Groetjes, KT

Oh wat leuk Issie, een naambordje! Inderdaad een heel leuk idee!
En KT, dat wil ik dus ook, een cadeau voor papa en niet zomaar iets wat ik hem zo ook kan geven of wat hij zichzelf ook zo zou kopen. Ik wil iets speciaals!
Het liefste iets wat hij voor altijd heeft.
Hij houd helemaal niet van armbanden, kettingen ofziets, anders liet ik daar iets moois van maken, met een mooie tekst erin...
Ik moet ook nog even heeel goed gaan nadenken..
En tips zijn welkom natuurlijk!

Ik  ga een afdrukje maken van de handjes van onze kleine meid in gips en hij krijgt een muismat met een foto van haar erop. Ik wou ook niet zo'n cadeau kopen wat iedereen kan geven.

Groet,

Lisette

Ja, we hadden een naambordje met alleen onze namen en nu krijgen we dus een nieuwe met die van ons zoontje er ook op...
Ik vond het ook een heel leuk idee van manlief. Nu ik nog...
Ik weet ook nog niks...

Ik wil via hema.nl een fles wijn bestellen met een zelfgemaakt etiket. Daar verwerk ik dan een foto van onze kindjes in. Leek me wel wat, daarna samen de fles wijn leegtutteren...

groetjes franka

Hallo,

Ik ben ook nog wat aan het bedenken. Ik had gezegd dat ik eerst wel even moederdag zou afwachten...dan kon ik even kijken wat hij voor mij had. Maar ik heb al wat leuks gekregen. Vrijdag lag de Veronica gids bij ons in de bus en daar stond een foto op van hem en onze dochter met een tekst erbij. Leuk he!
Dat had ik de Veronica gids gestaan en ik had het niet gezien, dus een complete verrassing.
Dus...nu moet ik ook wat bedenken.
Het leek mij wel leuk om bijv een poster te geven met allemaal foto's van hem en onze dochter erop. Die kun je laten maken bij bijv www.babyinfo.nl met digitale foto's.
Ook een foto op canvas is erg leuk.
Zowiezo een kaart met een foto van onze kleine bij www.greetz.nl en dan een extra grote! Die site is echt fantastisch. Echt een aanraden om iemand heeeel blij mee te maken.
Het naambordje is ook een leuke tip.

groetjes,
Sabine

Terug
Bovenaan