Vaderdag

Hi dames!

Hoe was jullie eerste vaderdag?
Ik heb altijd wat gemengde emoties bij vader- en moederdag omdat mijn eigen jeugd niet ehm.. zodanig was dat die dagen gevierd konden worden. Ik zat dus op school mee te knutselen voor opa of een willekeurig vriendinnetje wiens moeder vas 2 cadeautjes kon waarderen.

Ik ben nu dus blij dat ik nu wel onderdeel uitmaak van een heerlijk gelukkig, lekker burgelijk mutsig gezin en was helemaal gelukkig met Warrens allereerste brouwsel voor moederdag. Ook nu boor vaderdag hebben ze op de creche weer lekker met vingerverf lopen kliederen.
Hij heeft een steen vol verf mogen smeren. Zo van 'papa is een kei'. Tenminste, dat denk ik.

Ik ben van de week met mijn schoonouders naar de fietsenmaker geweest en we hebben een voorzitje compleet met windscherm etc. van Bobike voor mijn man gekocht, kan hij lekker met Warren fietsen!
Hij was er ook superblij mee!

Hoe was jullie dag? Hebben jullie het 'gevierd'?

X
Evje

Hahaha, papa is een kei, klinkt goed! HIer had Diederik een kleerhanger besmeurt met vingerverf en er een ware papieren stropdas bij geknutseld. Dit viel uiteraard ook bijzonder in de smaak!

Verder een foto mok voor op zijn werk, zodat ie ook daar van zijn kleine man kan genieten.

Wij hebben altijd wel wat aandacht gegeven aan deze dagen, maar niet met mega-cadeaus, gewoon een knutsel voor de aardigheid en een ontbijtje op bed, etc.

Ik kwam uit de nachtdienst dus vaderdag begon hier wat later en zonder ontbijt( dat was al lang op toen ik mijn bed uit kwam)
Aangezien de gastouder waar Karlijn naar toe gaat niks had gedaan was het aan mama om wat te knutselen. Meer inspiratie dan een vingerverf handafdruk op een tegeltje had ik niet, dus dat hebben we gemaakt( wat een geklieder..hihihihi)

En 's avonds hebben we ons dieet een avondje overgeslagen en heerlijk patat gegeten! ( ooo wat is dat lekker na weken je best te hebben gedaan wat kilo's kwijt te raken)

Mijn man zei altijd dat vaderdag en moederdag onzin is. Dus omdat ik heb lopen zeuren had hij wat geknutseld voor moederdag. (mannen....zucht)

Maar ik vind dit soort dingen wel leuk dus samen met Julia wat geknutseld. Of hij het nou leuk vindt of niet.
Ik heb een vierkante pennenbakje van karton gekocht en dit versierd. Twee kanten zijn beplakt met foto;s van Juul en papa. Op een andere kanten heb ik een verfafdruk van haar handje en voetje gemaakt. Toen het hele ding gelakt en voila, een mooie persoonlijk pennenbak!
Ik was echter niet thuis (weekendje Concert at sea, zaterdag helaas afgelast, maar ik en de vriendin met wie ik was, hebben wel een heerlijk weekend zeeland gehad. Was ook mijn eerste weekend zonder Juul...) dus ik het kadootje verstoppen en 's ochtends smsen waar hij het met Juul moest zoeken. Manlief was helemaal blij geweest, was zelfs emotioneel zei hij. Toen ik thuis was gaf hij toe dat hij ongelijk had en vader- en moederdag toch best leuk is. Wederom: mannen.....zucht

hey,

hier doen we ook niet aan cadeau's. Wij zijn natuurlijk niet elkaars ouders. Ik had wel met Floor geknutseld. Had mijn twee andere vriendinnetjes met dochters uitgenodigd. Hebben gevingerverfd. Handafdruk, voetafdruk, beetje geveeg, verschillende kleurtjes hardstikke leuk. En daar dan een foto van Floor op geplakt en gelamineerd, zodat hij hem in zn vrachtwagen kan ophangen en hij mooi blijft.
Zo grappig, want we hadden eerst een oefenversie gemaakt, en die had ik al op de koelkast gehangen. En iedere keer als ik er dan langs liep dan voelde ik me echt super trots dat mijn dochter dat gemaakt had :p

Liefs,

T

Terug
Bovenaan