Vaderdag

Goedemorgen lieverds,

Hebben jullie samen met jullie kindjes nog iets leuks/speciaals voor vaderdag gemaakt?

Dean en Jack hebben uiteraard op het kdv wat voor papa gemaakt (blijven de leukste cadeautjes), ik heb namens mijzelf en de kindjes een hele leuke kaart gemaakt met foto en tekst in de vorm van een magazine en heb een T-shirt laten bedrukken bij 010-kleding in Rotterdam (mijn man is een echte Rotterdammer) met een logo wat hun nu gebruiken maar wat origineel is ontworpen door mijn man. Dit is ook nog een beetje voor zijn verjaardag want dat viel in het water doordat Dean en Jack zo ziek waren geweest.

Ook heb ik nog een uitgebreide lunch geregeld bij een restaurant (is kreeften maand dus dat wordt smikkelen)
Mijn man is altijd zo lief en attent voor mij en de kindjes dat ik hem extra in het zonnetje wil zetten op zijn eerste vaderdag.

Daarna gaan we uiteraard nog even langs opa (mijn vader) Wens jullie een fijn weekend en veel plezier morgen.

Liefs Lynn.
 
Nou nou, die wordt verwend! Leuk!
Bij ons hebben de oudste twee iets op school en de peuterspeelzaal gemaakt. Van Stijn krijgt hij een kleinigheidje.
 
leuk hoor! wordt een gezellige Vaderdag!! gaaf met dat logo! is hij ontwerper ofzo?

mijn man heeft al een elektrische heggenschaar gehad pas, die hadden we nodig dus maar alvast gekocht en gebruikt haha...

verder doen we altijd een uitgebreid ontbijt, vinden de kids ook altijd super! wij zijn ook allebei bijna jarig en de jongens ook dus doen verder niet zoveel bijzonders.
 
Die lieve man van je verdiend het om zo in het zonnetje gezet te worden...
Ik doe niet aan vaderdag haha :p
 
Terug
Bovenaan