Vaderdagcadeautjes

Doen jullie aan vaderdag? Wat voor cadeautje geven jullie je man/vriend?

Ik heb vandaag een hoop lol gehad met Suze. We hebben samen een vaderdagcadeautje gemaakt. Een mooie foto afgedrukt op wat groter formaat, bij de Hema een kartonnen passe-partout gekocht en plakkaatverf. Roze verf gemengd en voetafdrukjes gemaakt op het passe-partout. Ook handafdrukjes geprobeerd maar dat was te moeilijk, haha. Een kleine impressie van vanmiddag :

Ik heb mijn man vorige maand een mp3 speler voor zijn verjaardag gegeven. Ik had er ook een oplader bijbesteld, maar die hadden ze niet op voorraad dus die wordt dinsdag bezorgd. Hij krijgt dus een oplader van Arjun, maar ik koop wel een kleinigheidje erbij.

Wij hebben het vorige week gevierd omdat we toen stil lagen en hier heeft papa een Perfect Draft gekregen. De doos was groter en zwaarder dan het kind wat de doos gaf, maar dat maakte papa niet uit!

Veel plezier zondag met vaderdag. Leuk idee trouwens.

Groetjes Ilona

Hoi hoi,

Ook ik heb vandaag samen met een vriendin van onze kids (15 en 14 weken) voetafdrukjes gemaakt op een schildersdoekje. Het was al een heel werk om te bedenken hoe we dat gingen aanpakken. Het was nog niet zo gemakkelijk, maar het is goed gelukt! Handjes was hier ook geen optie. De verf erop ging nog enigszins, maar vervolgens werd de kwast vastgepakt en het vuistje ging niet meer open. Laat staan dat ik het handje open op het doek kreeg..

Groetjes,
Dionne

Wat creatief allemaal! Leuk hoor, die voetafdrukjes.
Wij hebben voor vaderdag een flesje wijn besteld met een zelf-ontworpen etiket erop, natuurlijk inclusief foto van papa's kleine deugnietjes. Is ook errug leuk geworden al zeg ik het zelf. Heb de fles met etiket trouwens besteld via Hema.
Tijmen en Floor hebben op het kdv ook nog zelf knutsels gemaakt, maar die zitten keurig ingepakt. Ben benieuwd wat erin zit.
groetjes van Ruth

hier ook voetafdrukjes alleen dan op een zakdoek en met stift erop geschreven " van je kleine snotneus, kan aleen niet gebruikt word ivb met de verf ,maar ik wou geen watervaste verf op de voetjes doen.

wel leuk om op het het prikbord bij het buraeu te hangen op het werk

ik heb ook wel een erg orgineel cado voor de papa van Alana.
alana kletst en gilt al vaak dus we gaan samen een lieje zingen en dit opnemen voor de camera.
ik heb het liedje en de tekst zelf gemaakt en gelukkig kan ook zingen hahaha.
denk dat het erg leuk word.

liefs Miranda

Terug
Bovenaan