vaderdagideeën

Hoi,

Ik heb voor mijn vriend een boxershort besteld via ikheetgeenbjorn.nl daar kun je zelf een leuke tekst op een boxershort laten zetten.

Verder krijgt mijn vriend een bierpul met foto en daarop Best Dad 2010!

Groetjes Stefanie

Via heineken kun je je eigen fles ontwerpen. je krijgt dan een sixpack met de door jouw ontworpen flessen.
Helaas mag daar geen foto op van kleine kinderen. Maar ik heb een fles ontworpen met allemaal hartjes erop en de tekst voor de liefste papa.
Me man is niet zo gek op heineken bier, maar weet zeker dat hij dit wel leuk zal gaan vinden.
Verder gaat Yordi nog wat leuks maken op het kdv.

haha wat leuk Stafanie!

Ik heb bij de Hema een muismat gemaakt. Daar kan je zelf een fotocollage maken. Kan hij op zijn werk ook nog even naar ons kijken :)

En natuurlijk een mooi schilderij van onze oudste natuurlijk.

Voor de papa's die van bier houden; je kan zelf heel makkelijk een persoonlijk biertje maken! Gewoon het etiket eraf weken, zelf op internet een etiket maken, uitprinten, op maat knippen en op de fles plakken.

Ik ga iets crea-bea-erigs doen met hand/voet afdrukken van de dames. Hij heeft voor zijn eerste vaderdag een schilderij gekregen met hand/voet afdrukken van de oudste. Nu wil ik iets doen met beide hand afdrukken. Moet nog even een leuk idee opdoen ;-s

Ik heb via pedagogisch werk in het ziekenhuis een handafdruk gekregen, in mijn favo kleur, manlief was erbij toen ze dat voor moederdag wilden doen. en wil nu ook graag zoiets doen. En waarsch krijgt manlief een nieuw scheerapp erbij ivm met de oude werkt niet meer super en mevrouwtje toch gekke bekken trekt als hij een zoen geeft als hij stoppels heeft!!!!!!

Jara en ik hebben bij Bol.com een boekje besteld 'De leukste spelletjes voor baby en papa'. Klinkt erg leuk, met de ontwikkeling van de baby met bijbehorende spelletjes en liedjes. Ik ben benieuwd of het iets is maar de recensies op de site waren goed. En daarbij natuurlijk een mooie fotocollage van dochterlief.

Terug
Bovenaan