vaderdagkadotip

Hoi,
als je 5 producten van Difrax koopt, op www.daddydifrax.nl de coupon uitprint en deze ingevuld opstuurd met de bon van de 5 producten dan krijgt je partner voor vaderdag een gratis doos met spulletjes twv 15 Euro thuisgebracht.
Leuk idee toch?!
Groetjes Veerle

Hey das leuk! Waar haal jij toch al die links vandaan? Ik ben niet zo thuis met de computer (ook nog blond haha) maar erg handig hoor,hey daar is weer een link van Veerle!!  

ja,ik zag het ook bij de etos.maar ik wist echt niet wat te kopen,laat staan 5 dingen.en om nou iets te kopen wat ik niet nodig heb...wat valt er nog meer onder difrax,behalve flessen en spenen?
groetjes kari

Hoi,
Kari, kijk maar eens op de site van Difrax. Ze hebben echt van alles. Knuffeltjes, speelgoed, bewaarpotjes voor voeding, pakjeshouders, alarmarmbandjes, bestek, fles waar je naam op kunt zetten, schoentjes, oefenbekers met uitsparing voor de neus.
Het is wel iets duurder dan eigenmerkspul van bijv. kruidvat, etos of da (daar verkopen ze meestal difrax), maar als je dan een doos voor twv 15 Euro krijgt.....
En zo heb  je meteen een vaderdagkadootje waar je verder niks voor hoeft te doen, want het wordt thuis bezorgd. Ik heb geen aandelen overigens. Wat er verder in die doos zit weet ik ook niet... maar ik vond het een gokje waard.
Groetjes Veerle

Terug
Bovenaan