Vage klachten al een maand

A

Anoniem

Guest
Dag dames, even een vraagje. Ik heb nu al ongeveer een maand laast van wat begon met trekkerig gevoel links en soms rechts in mijn onderbuik en de laatst week zijn dat echte stekken gevoerden. Soms bijna de hele dag door. Het is begonnen na mijn ovulatie van de vorige ronde.
In eerst instantie dacht ik zwanger te zijn. Dus afgelopen ronde 4 dagen voor mijn nod getest. Negatief. Ben ook die avond begonnen met mijn ongesteldheid. 4 dagen vroeg dus. Ik weet dat dat kan. Niet echt raar. Maar die trekken bleven tijdens mijn menstruatie en zijn nu wat ik zei zijn veranderd in stekken.
Ik ben nu weer in mijn ovulatie week. En heb dit nog steeds.
Ben vrijdag naar de ziekenhuis, ik loop er al maanden bij voortplantings geneeskunde afdeling. Hij dacht aan een blaasontsteking of buiten baarmoeder zwangerschap maar allebei testen waren negatief! Echo ook gedaan en alles zag er goed uit. Nou heb ik een bel afspraak dinsdagmiddag met hem. Ik wil weten wat dit is.
Sorry voor de lang verhaal. Kennen jullie dit?

Liefs, brittany

Helaas ken ik het niet, heel veel sterkte! Hopelijk ben je snel wat wijzer!

Hai meid,

Ik heb helaas ook geen antwoord op je vraag! Ik hoop dat je a.s dinsdag meer duidelijkheid heb!

Sterkte! Liefs Lynn

Wat vervelend zeg..... Ik kan je helaas niet helpen. Hoop dat je snel wat wijzer wordt!

Ik weet het helaas ook niet. Ik denk toch dat een arts je hier beter bij kunt helpen. Veel sterkte!

hey meid!

ik herken je verhaal.. ik had het ook na mijn ovulatie vorige ronde en dat heeft lang aangehouden. Weet niet precies wanneer maar ik denk ergens vorige week nog tijdens mijn ongi is het gevoel vanzelf weer verdwenen.. ik dacht ook dat het bij een eventuele zwangerschap zou kunnen horen..maar helaas.

Succes Maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken..

Liefs

Ik herken het niet en kan helaas ook niet meer doen dan je heel veel succes wensen! Ik hoop dat je snel weet waar het vandaan komt!

Liefs

Terug
Bovenaan