vage klachten en ongi gevoel pfff

A

Anoniem

Guest
alle vage klachten neigen steeds meer naar ongi en een lichaam wat van slag is(pil gebruik) maar misselijk worden na iets eten of drinken blijft. moest gister echt zowat overgeven na loempia van de chinees. heb negens trek in zit de hele dag vol. ben moe en kan niet lekker slapen voor me gevoel

kortom weet gewoon niet wat ik er mee aanmoet.

zeurend gevoel in me onderbuik zal wel een ongi zijn net als lage rugpijn ach we wachten gewoon op een teken van duivels

sorry moest het ff kwijt gelukkig komt mijn vriendin straks die weet dat we bezig zijn kan ik ff klagen hihi ze is zelf ook over de helft van zwangerschap

groetjes

Dat afwachten is zo frustrerend!!! Heb zelf al het geduld van een klaphek.....succes meid en ik duim voor je!!

ja ik word ook gek en maak me zelf gek.
Als goed is word ik 13maart ongi (of niet) liever niet dus. Heb al 3dagen het idee dat ik opgeblazen ben, maar dat ben ik niet. Telkens heeeel veel plassen en doet ook echt zeer als ik vol ben. Soms denk ik zal het blaasontsteking zijn maar dan heb je kleine plasjes. Kan mij niet vertellen dat als ik de 28ste of eerder dus bevrucht ben dat ik nu al van die rare klachten heb. Zucht, zal zeggen praat lekker van je af. Doe ik ook hahah op de site dan.

hey meiden

bedankt voor jullie steun.
babe ik had ook heel de tijd vage klachten vanaf eisprong af aan maar ja ben pas in ronde 1 van 2e kind en bij eerste ronde 3 raak en toen had ik juist geen klachten maar ben nu zo vaak duizelig en misselijik dat ik t ff niet meer weet

nee begrijp je, had pas 20feb mn spiraal laten verwijderen dus denk echt niet dat het direct raak is! Zucht soms begrijp ik der niks van hahaha.

nee ik ook pas 5 feb ongi na stoppen van pil dus denk ook dat ik in de maling word genomen hahaha maar we zullen zien hoop dat ik tot woensdag kan wachten met testen

haha ja wel spannend. Mijn lichaam houd me ook goed voor het ooitje. Heb ook rare dingen hoor..

hier nog steeds geen ongi maar nog steeds de vage klachten. mijn vriendin weet niet echt wat ze er van moet vinden haha kan allebei dus we gaan gewoon afwachten. morgen nod 28 dagen dus ga gewoon zo lang mogelijk wachten met testen haha

groetjes

Terug
Bovenaan