Vage klachten

21 april mijn miskraam gehad, die voorspoedig is verlopen zonder curretage hoe verdrietig ook.
Maar nu sinds aantal dagen lage rugpijn, meer vaginale afscheiding en soms wat moe en duizelig.
Is dit nog een na sleep van de miskraam of zou er weer iets groeiende zijn in mijn buik, want deze klachten had ik dus ook toen ik zwanger was maar wat zich dus in een missed abortion uitte..
als ik mijn oude cyclus volg zou ik 29 Mei ongesteld worden, maar ja is je lijf door de miskraam sowieso niet van slag?!

Iemand ervaring of tips...

Tsja, na een miskraam kan je lijf van slag zijn, maar sommige vrouwen hebben ook heel snel (soms zelfs sneller dan hun reguliere cyclus, al is later gebruikelijker) weer een eisprong daarna. Als je weer vanalles denkt te voelen, dan zou ik een zwangerschapstest doen. Mocht die negatief zijn, dan is dat eigenlijk ook goed nieuws, want dan weet je bij een volgende evt positieve test in elk geval dat het dan van een nieuwe zwangerschap komt, al snap ik dat het dan alsnog als een teleurstelling zou voelen. Bij een positieve test (tenzij het echt al een knaller is) zou ik na een paar dagen opnieuw testen en kijken of de test duidelijker is.

sinds vandaag helder roze/rood bloed verlies zonder stolsels, kleine beetjes wanneer ik naar wc ben geweest, in inlegkruisje zit nagenoeg niks. 
begin van menstruatie? precies een maand geleden mijn miskraam gehad. of toch een innestelingsbloeding? al verwacht ik dat niet, want dan is er weinig bloed op te merken. 
we wachten het even af de komende dagen.
wat kan je lichaam je voor de gek houden, maar enerzijds als dit een menstruatie is, heeft mijn lichaam het weer snel opgepakt en kunnen we dus weer gaan voor een nieuwe ronde! al heb ik toch ook wel wat zwangerschaps gerelateerde verschijnselen, zoals lage rugpijn, gerommel in mijn buik en gevoelige borsten.. 
wordt vervolgd...

Terug
Bovenaan