Vage klachten

Hi dames,

Wij zijn sinds deze maand bezig voor een 3e kind. Beide zwangerschappen waren niet gepland, dus geen idee hoe het is om te ‘plannen’.

Mijn spiraal is verwijderd, de menstruatie kwam direct. Over 11 dagen zou ik, volgens mijn appje, ongesteld moeten worden.

Mijn bosten doen veel pijn, ben moe en voel me niet helemaal mezelf. Heb wat kramp onder in buik. Maar het lijkt me echt heeeel vroeg voor symptomen.

Echter wel bij 2e zwangerschap 5 keer negatief getest omdat het te vroeg was. Maar voelde me toen ook al snel zwanger.

Iemand ervaring mee?
 
Ik wist eigenlijk al gelijk nadat mijn man en ik samen hadden geknuffeld dat ik zwanger was.
Na ongeveer 1 week ( kan iets korter zijn geweest) kreeg ik pijnlijke borsten en buikkrampen. Ik heb er zelfs over gedroomd zo zeker was ik ervan.
Uiteindelijk met 5 dagen overtijd pas een positieve test gehad.
Maar nu wel 17+4.
Succes!
 
Ik vond het vooral heel erg dat mensen op een gegeven moment tegen me zeiden dat ik misschien wel zwanger leek omdat ik het te graaf wilde. En dat ik het los moest laten en toe moest geven dat het misschien niet zo was. Zeker toen ik overtijd was en de test eerst negatief bleef zei zelfs mijn man dat ik moest accepteren dat ik niet zwanger was. Terwijl ik wist het zo zeker.
Ik ben heel verdrietig en verward geweest in die tijd.
Heb daarna ook lekker mijn zwangerschap en het feit dat ik gelijk had in iedereen zn neus gedrukt haha
 
Oh, stom! Maar wel begrijpelijk van je omgeving, wellicht wilden ze je beschermen.

Ik had zojuist bloed bij het afvegen en flink veel afscheiding… Menstruatie zou nog 10 dagen duren… begrijp helemaal niets meer van mezelf.
 
Als het een klein beetje is en het hierbij blijft is er misschien nog niks aan de hand. Houd het een beetje in de gaten de aankomende uren.
Bij de Innesteling zou je ook een beetje kunnen bloeden als dat het is?
 
Terug
Bovenaan