vage klachten?!?!?

Hallo
Wie kan me helpen.
Zou ongeveer nu ongesteld moeten worden. Heb al een tijd (2 weken ofzo)een gespannen gevoel in de buik. Heb nu ook vage menstruele klachten en pijnlijke borsten. Weet nu niet of ik daar nou gelukkig of ongelukkig mee moet zijn. Had ik maar een regelmatige cyclus dan had ik misschien meer zekerheid. Wat moet ik doen? Testen of afwachten. Ben al een jaar bezig en heb wel vaker van die klachten gehad maar nog nooit zo lang.
Groetjes Melissa

Hoi Melissa,

Ik hoop dat je zwanger bent meid!
Ik zou testen, is die negatief dan over drie dagen nog een keer. Ik ben zo ongeduldig als wat, hahaha.
Doe wat je gevoel je ingeeft.
Ik duim voor je!

Liefs Claudy

het valt mij op dat er veel van bovenstaande berichtjes op dit forum te vinden zijn. Als je twijfelt doe je toch een test??? hoe kan iemand anders nou via het internet je vertellen wat er aan de hand is?

Nou nou anoniempje!!! doe eens niet zo kattig!! Melissa wil gewoon graag bevestiging wat WIJ zouden doen!

En als je je stoort aan de onzekerheid van de meiden op dit forum DAN HOOR JE HIER NIET THUIS!!!! als je dat niet begrijpt!

groetjes STEFFIE

Hoi Melissa,

Ik voel precies hetzelfde, ik weet alleen wel ongeveer wanneer ik mijn NOD heb: als het goed is aanstaande donderdag! Ik snap dat je nu nog niet wil testen, als je te vroeg bent, dan heb je een negatieve test en een grote teleurstelling. Als je al 2 weken last hebt, dan zou je wel kunnen testen (14 dagen na de bevruchting heb je genoeg hCG in je urine om positief te kunnen testen, over het algemeen). Anders wacht je tot na het weekend en test je maandag. Dan heb je in ieder geval nog een paar dagen extra gewacht.
Succes, liefs Kiki

Terug
Bovenaan