vage klachten

Hallo allemaal

Ik heb sinds 3 dagen last van misselijkheid als ik wat eet of drink en mijn buik is erg gevoelig, het doet geen pijn maar zeer vervelend gevoel ik kan er zelfs bijna niet van slapen.
sommige bewegingen van de kleine beginnen ook soms zeer onaangenaam te worden.

herkennen jullie deze klachten?


Liefs kim
 
Ik ben de laatste dagen ook geregeld misselijk, maar vooral als ik in bed lig.
Weet wel dat de kleine nu anders beweegt (je voelt het minder), je voelt nu vaak alleen iets verschuiven ik dan (en dat voelt soms wel raar en is ook bij mij soms onaangenaam).

Je moet even voelen bij je zelf of je niet een soort gevoel hebt, van een band om je buik, dit schijnt namelijk niet goed te zijn. Werd gisteren ook aan mij gevraagd in het ziekenhuis en dat bandgevoel, misselijk en ook hoofdpijn zijn vaak symptonen van zwangerschapsmisselijk (wil je niet bang maken hoor).

Succes, hoop dat het zo weer over is.
 
Je bedoelt dat ik dan de laatste 2 maanden weer lekker misselijk ben zoals in het begin van de zwangerschap hahaha.
of bedoel je zwangerschapsvergiftiging?

Ik kijk het nog even aan de kerstdagen want gister trok het 's middags ook weg en vannacht begon het weer.
en dan bel ik dinsdag wel ff de verloskundige.

 
Ik heb het ook weer sinds deze week, ben nu 33,5 week. De misselijkheid is weer helemaal terug, altijd wel sluimerend aanwezig geweest, maar nu hang ik iedere ochtend weer boven de wc. Ik denk dat het bij mij te maken heeft met de druk van mijn baarmoeder op mijn maag. Ik heb ook niet zoveel honger en eet dus niet zo heel erg goed....
 
oke fijn dat er meerdere zijn die er last van hebben.
Ik kan ook niet meer op mijn rug liggen omdat dat heel erg vervelend is dus de kleine zal wel ergens op drukken.
1 keer ben ik niet goed geworden met therapie en toen zei ze al de kleine kan tegen een holle spier ofzo aandrukken en dan kan je duizelig worden. dus denk dat de kleine vervelend aan het drukken is maar goed als voor de rest alles maar goed is.

Ik ben benieuwd morgen vroeg of ik weer zo misselijk ben.

Nou meiden succes met de laatste loodjes
 
Terug
Bovenaan