vage klachten

af en toe vind ik me lijf echt maar vaag,soms heb ik een dag 1x ontlasting soms wel 5 x dan krijg kzon buikpijn. vraag me af of het kindje er dan tegenduwt ofzo. en ook heel veel last van mijn milt lijkt het wel. soort steek in je zij gevoel. zou het kind hier ook tegen aan zitten? wie herkent dit?

Tja ontlasting... wie dat verzonnen heeft?

Ik kan soms maar een keer in de week en de andere week kan ik wel 5 keer per dag inderdaad en dat moet ik dan weer afkopen met een dikke aambei.

Ik heb ook last van steken in mijn linkerzij, dat zijn gewoon mijn darmen... ik weet niet eens waar mijn milt zit?

idd die aambeien komen er bij mij ook door.. zucht.. hopeloos..
je hebt toch als je hardrent bijv of hardloopt dat je een steek in je zij hebt? daar zit je milt.
ik vind het echt een rot gevoel terwijl ik helemaal niks heb gedaan bijv. had het vanmorgen al toen ik uit bed stapte had ktot 12 uur nu is t weg..

Hoi, ik had de eerste 4 maanden last van mijn stoelgang, en nu opeens weer. Ben begonnen aan de laxo roosv. en dat werkt goed. Had ook een aambei, maar deze is na een paar dagen smeren met sudocreme weer weg getrokken. Hoop dat hij nu ook weg blijft, nu mijn stoelgang weer wat soepeler is.

Last van steken, rond mijn milt heb ik geen last van.

x yvonne

ik heb een spastische darm, die vooral optreedt tijdens zwangerschap

1 voordeel, geen verstoppingen

als ik buikpijn heb dan is het zover en gaat de kurk eraf, straks met 39 weken zwangerschap ben ik er weer dankbaar voor want ff kneden in mijn buik en ik kan naar de wc. Dat is wel prettig want kindje is zo groot dat het er anders amper langs kan.

daardoor ook nog geen last van aambeien

in het begin van de zwangershcap was het minder, en overgeven, misselijk en die darmen dan

milt, waar zit dat?

hoe groter je kindje wordt des te krapper je ingewanden het hebben, en een zwangeschap zet alles op zijn kop dus alles is mogelijk

Hoi, ik mag iedere dag, iedere ochtend heel netjes.... Maar dat is bij mij altijd al zo geweest... Ik kan echt op mijn lijf vertrouwen qua regelmaat.
Heel soms mag ik 's avonds ook, maar dat is als er teveel olijfolie in het eten is gebruikt....
Weinig tot geen buikpijn...
En dat je steken in je zij voelt: Daar ligt waarschijnlijk je kindje naar toe te trappen.... Doet ie bij mij ook vaak...
Anders bel je even de VK, dan kunnen zij kijken hoe die ligt....
Succes

Bij mij verschilt het niet zo erg. De ene dag 2x, de andere dag 3x. Het begint wel wat dikkerder te worden, maar dat geeft niet heb normaal juist wat dunner. (lekker onderwerp hé?!)

Mijn ''probleem'' is dat het heel erg plakkerig is haha. Heb tig doekjes nodig voor het schoon is hihi. Nou ja, als dat alles is..

Liefs ciomama

Terug
Bovenaan