vage klachtjes en moe...

Hoi meiden,

Weet niet zo goed wat Daniel heeft,
hij heeft iedere keer zo af en toe een dag verhoging, schommelt overdag en savonds dan tussen de 38 en 39 graden.
Je kan aan hem merken dat hij moe is, zeker omdat hij dan alleen maar gaat klieren en rottigheid uithalen en absoluut niet luistert en dwars is...
hij voelt zich overduidelijk niet lekker in zn velletje.
Maar verder kan ik aan hem niets merken, niet verkouden... plast en poept gewoon normaal... eten weigert hij op de dagen dat hij verhoging heeft maar daarna eet hij wel weer normaal...geen uitslag... hij roept geen au...
Hij word gemiddeld tussen half 7 en half 8 ergens wakker.
Normaal gesproken blijft hij dan gewoon op en breng ik hem tussen 1 uur en half 2 naar bed en slaapt hij een uur.
Nu is hij om half 11 gewoon echt moe en dan begint het bovengenoemde repertoire.
Naar bed brengen doe ik dan liever niet, omdat hij erg gevoelig is voor veranderen van dagindeling.
Ik breng hem dan al wel wat vroeger dan normaal, zo half 1 naar bed en eet met hem dan om 12 uur.
Hij valt dan ook als een blok in slaap en slaapt dan gerust tot half 4 door.
S'avonds gaat hij tussen half 8 en 8 naar bed.
Snachts is het weer flink raak en huilt heel veel in zn slaap, moet er zeker wel een keer of 2 a 3 uit om hem te wakker te maken/ troosten en dan terug te leggen.

Herkennen meerdere moeders dit of zou ik hiermee naar de huisarts gaan?
Hij heeft niet echt andere klachten maar vind het wel ongewoon, heb het gevoel als ik hiermee nara de huisarts ga dat ze dan zeggen dat het wel weer een fase zal zijn en me geen zorgen hoeft te maken.

Liefs Marina

Hoi Marina,

Koorst heb je niet zomaar, het kan natuurlijk met bijv de kiezen te maken hebben, zo klinkt het mij in de oren, maar hij heeft toch iig ergens last van, dus als je het zelf niet vertrouwd toch ff naar de ha, dan kan die hem iig even onderzoeken!

Succes liefs MJ

Hoi Marina,

Koorst heb je niet zomaar, het kan natuurlijk met bijv de kiezen te maken hebben, zo klinkt het mij in de oren, maar hij heeft toch iig ergens last van, dus als je het zelf niet vertrouwd toch ff naar de ha, dan kan die hem iig even onderzoeken!

Succes liefs MJ

Zarah heeft dit precies zo gehad. Nadat een vriendinnetje van haar het ook gehad heeft. Zarah was 's morgens gewoon vrolijk en normaal. Maar ze was tegen 11 uur helemaal op en ik legde haar dan wel op bed. Later hield ze het beter vol tot haar normale tijd van 13 uur, maar dan sliep ze ook wel minstens 3 uur achter elkaar. En het ene moment had ze geen koorts, dan ineens weer verhoging of koorts. Het was in ieder geval heel vaag, ik vermoed gewoon een virus, duurde best lang maar ze heeft nu nergens meer last van.

Sterkte!

Hoihoi,

Het klinkt voor mij ook als kiezen die doorkomen, al kan het vervolgens nog best een tijd duren voordat je de puntjes voelt. Bij Norah kwamen haar 3 laatste allemaal tegelijk door en daar had ze een maand van tevoren al last van. Inderdaad veel slapen, zo nu en dan koort, hangerig. Niet leuk dus. Aan haar onlasting zag je het alleen de week voordat we de eerste kies echt konden zien.

Maar de huisarts bellen kan nooit kwaad. Die van ons heeft het liefst dat je een keer teveel langsgaat dan te weinig (maar die heeft zelf ook 2 kleine kinderen, misschien scheelt dat).

Succes!

Groetjes,
Jamie

Hoihoi,

Het klinkt voor mij ook als kiezen die doorkomen, al kan het vervolgens nog best een tijd duren voordat je de puntjes voelt. Bij Norah kwamen haar 3 laatste allemaal tegelijk door en daar had ze een maand van tevoren al last van. Inderdaad veel slapen, zo nu en dan koort, hangerig. Niet leuk dus. Aan haar onlasting zag je het alleen de week voordat we de eerste kies echt konden zien.

Maar de huisarts bellen kan nooit kwaad. Die van ons heeft het liefst dat je een keer teveel langsgaat dan te weinig (maar die heeft zelf ook 2 kleine kinderen, misschien scheelt dat).

Succes!

Groetjes,
Jamie

Aan kiesjes had ik niet echt gedacht maar heb gelijk vandaag even gekeken.
daniel heeft overal 1 kiesje maar het tandvlees daarachter ziet lichtrose, beetje zelfde kleur als toen hij nog geen tandjes had...
Zal eens kijken voor een afspraakje bij de ha,

Liefs Marina

Aan kiesjes had ik niet echt gedacht maar heb gelijk vandaag even gekeken.
daniel heeft overal 1 kiesje maar het tandvlees daarachter ziet lichtrose, beetje zelfde kleur als toen hij nog geen tandjes had...
Zal eens kijken voor een afspraakje bij de ha,

Liefs Marina

Terug
Bovenaan