vage klachtjes

A

Anoniem

Guest
pfff... vorige week donderdag had ik een positieve digitale ovulatietest. Nu houd ik maar die glibberige afscheiding niet zoveel als afgelopen donderdag en vrijdag, maar wel glibberig en doorzichtig/wit en af en toe een beedje buikpijntjes. heel soms een iets wat gespannen gevoel in mijn borsten en als de douchestraal op mijn tepel komt doet dat pijn..
zou het, zou het zou het???? of hou ik mezelf voor de gek.

Hai meid,

Het zou zomaar kunnen...you never know!
Het zou misschien door een innesteling kunnen komen als je vorige week donderdag een positieve ovu test had, het lijkt me alleen wel een beetje snel....maar de wonderen zijn de wereld nog niet uit!
Wanneer is je NOD ook al weer?

Ik ga voor je duimen! *****

Liefs Lynn

nou inesteling lijkt me idd wel wat te vroeg eigenlijk, maar heb wel gelezen dat vanaf de bevruchting al HCG aangemaakt wordt en andere hormonen om de baarmoederwand enz klaar te maken. als ik reken vanaf zaterdag (waarschijnlijk de eisprong.) dan is mijn NOD nu de 12de. 14 dagen na de eispring.

hoe gaat het met jou? morgen is jou offisiele NOD toch?
voel jij al iets of helemaal niets. Je ging er eigenlijk vanuit dat het niet raak is deze ronde, maar ben wel heel nieuwschierig

Ik hoop voor je dat wat je voelt ECHT is...elk vrouwelijk lichaam is weer anders en zelf kan je het beste beoordelen wat je voelt alleen vond ik het altijd zo gevaarlijk omdat ons lichaam ons ook goed voor de gek kan houden..... De 12de? Nou, da's volgende week zaterdag al....dus nog even afwachten. (duurt lang hé, al dat wachten elke keer?) Wil je niet op het NOD-lijstje?

Tja....ik had mijn NOD op donderdag gezet maar ik weet niet of dat klopt....Het zal of donderdag zijn of eerder...Ik houd maar 3 Nov aan. Ik voel niets....Ik ben nu ook behoorlijk ziek (grieperig) dus dat helpt ook niet. Heb ook niet echt ongi klachten die ik 'normaal' wel (al een week voor data) voel.... Als ik donderdag nog niet ongi ben, dan gooi ik er nog wel een testje tegen aan maar ik denk het niet hoor....

Spannend proudmommy2!
Ik ken ook verhalen van vrouwen die dagenlang slijm bleven houden en zelfs verhalen dat ze pas slijm kregen dagen na hun eisprong. Je weet het niet he en dat is het ergste!
Ik hoop natuurlijk dat het goede tekenen zijn die je voelt!

pff wachten duurd lang, en je(ik) maakt jezelf helemaal gek... Ik ga mijn weken maar even volplannen heb ik geen tijd om dingen te voelen wahahaha. Lynn heel spannend ik duim voor je voor donderdag!!!

Terug
Bovenaan