vage mensruatie krampen

Hoi lieve meiden,
Allereerst wil ik even melden dat ik niet zo heel vaak meer reageer op het forum, ik lees nog wel regelmatig maar ik probeer me niet al te veel op het zwanger worden te focussen! Dat is wel moeilijk maar toch gaat het me redelijk af.

Ik zou vandaag mijn NOD hebben denk ik, had mijn eerste ongi na de cur. na 29 dagen, de tweede na 30 dagen, dus hou ik die 30 dagen maar aan.
Maar dat was dus vandaag en ik ben niet ongi geworden, heb wel vage menstruatie krampjes maar verder niet. Ik heb ook niet het gevoel dat ik wel eens zwanger zou kunnen zijn, dus ik baal hiervan, want dat betekent dat ik geen regelmatige cyclus heb!!!!
Mocht ik deze week niet ongesteld worden, dan doe ik van het weekend toch maar een test, en dan zul je zien dat ik de dag erna ongi wordt!!!
Nou ja jullie horen het van me!!!

Wat  balen Biate en Angelique dat jullie weer ongi zijn geworden.
Corina voor jou wordt het weer spannend!!
En bibi ik ken je geloof ik niet, maar hoop dat het geluk je mag toelachen.
Kat ik duim heel erg voor je dat alles toch goed mag komen en dat het jullie over een kleine 8 maanden een hummeltje erbij hebben.
Verder hoop ik dat we allemaal snel zwanger zijn en met een goede afloop!!
Liefs van Annemarie

Hoi Annemarie,

Balen zeg, dat je nog niet weet waar je aan toe bent. Er is niks vervelender.
Ik las dat je ook niet meer vaak op het forum bent, ik had geloof ik ook sinds een week of 3 niets meer geschreven of gelezen, maar als ik even tijd heb vind ik het toch fijn om   te schrijven, want dat helpt zo nu en dan toch.
Tsja, voor zowel mij als Biate geld (helaas) nieuwe ronde nieuwe kansen, maar vrolijk worden we daar geloof ik niet van.
Ik wens jou heel veel sterkte en hou ons wel op de hoogte he!

Groetjes en veel liefs van Angelique

Hoi Annemarie,

Wat zijn onze lichaampjes toch leuk he...
Vorige maand had ik ook het gevoel dat het wel eens raak kon zijn, maar na 3 dagen was het gevoel weer helemaal weg. En nu heb ik weer precies hetzelfde, stond vanochtend te koren in te badkamer, veel witte afscheiding, gevoelige borsten... nou ja noem het maar op. Ik schenk er maar zo min mogelijk aandacht aan want ik weet dat ik onwijs in de zeik genomen kan worden door mijn lichaam. Ik heb trouwens bij mijn laatste zwangerschap echt zeker geweten dat ik niet zwanger was... dus misschien in jouw geval kan het dus toch.
Aan de ene kant hoop ik natuurlijk wel maar aan de andere kant wil ik eerst graag deelnemen aan het onderzoek in het AMC.

Ik zie het allemaal wel weer, maar als het ooit weer zo ver is zou ik best 12 weken in slaap gehouden willen worden dat je dat onzekere niet meer hoeft mee te maken.

Knuffeltje,

Corina

Terug
Bovenaan