Vage streepjes wie helpt???

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Hier even een vraag. Mijn menstruatie is erg onregelmatig. De laatste keer was wel redelijk optijd, 14 februari tweede 16 maart. Dus moest officieël 13 april ongi worden. Dit was dus niet het geval. Voelde me duizelig en misselijk en dus donderdag 16  april getest met kruidvat. Deze test gaf een erg vaag kruisje, was er wel, maar heel licht. Dus 's middags nog eens getest met een test van de apotheek, ook deze gaf een tweede streep aan, maar weer heel licht. Nu vandaag weer getest met apotheek, en weer een lichte tweede streep. Later nog een keer getest met een goedkope test van de kruidvat 2 testen voor 4,95, ook deze gaf weer een tweede streep. Wel duidelijk maar niet zo vel als die teststreep... Ik heb al twee dochters en bij de eerst had ik ook 2 lichte testen maar daarna een velle streep. Met mijn tweede dochter gelijk allemaal velle testen ook een paar gedaan, maar ben nu erg onzeker. Zou ik nou wel of niet zwanger zijn. Omdat ik dus bijna een week overtijd ben, en bij mijn oudste had ik na  5 dagen overtijd een velle streep en nu na 6 dagen nog niet even vel als de teststreep. Een beetje een vaag verhaal geworden, maar het komt er op neer dat ik dus 4 testen heb die positief zijn, maar niet zo vel als de streep ernaast.

Denk zelf dat ik misschien wel weer later mijn eisprong heb gehad, en daardoor misschien nog niet eerlijk 6 dagen overtijd ben, maar fijn, ik hoop dat jullie ervaring hebben.

ik hoor het wel.

Hallo,

Ik test altijd met de clear blue digitaal daar staat gewoon op zwanger of niet zwanger.Dat vind ik wel zo duidelijk want met zo'n streepje of kruisje is t vaak niet zo duidelijk.
Dus ik zou gewoon voor de zekerheid een cb halen dan zie je ook hoe lang je zwanger bent...
Succes!!

Groetjes

gefeliciteerd lyanneke

een streep is een streep en het tweede streepje licht alleen op als er HCG hormoon in je urine zit anders niet, en het zou goed kunnen dat je net zwanger bent en dat het hormoon nog niet erg veel in je lichaam zit.

Twijfel je nog dan zou ik woensdag nog even een test doen en je kan ook google dan vind je wat ik je net heb geschreven.

Super meid een derde kindje wat een rijkdom.

Gefiliciteerd!!! Je bent waarschijnlijk nog maar heel kort zwanger! die test wordt vanzelf donkerder. test over een week maar eens weer! Dan is die streep vast donkerder. Maar je hebt toch een streep gezien op alle tests, al waren ze lichter. dat maakt niet uit hoor! Dus je bent lekker zwanger, dus geniet ervan en laat die tests lekker zitten. Een streep is een streep. En zolang je niet bloed is er niets aan de hand.

Gefeliciteerd, je bent hartstikke zwanger hoor! Een streep is een streep!

Je bent Zwanger!!!Gefeliciteerd!!!
ik had dat bij mn eerste   kindje ook en ik was ook duidelijk zwanger en gaf ook een lichte sreep...test over 3 dagen nog eens dan wordt het steeds donkerder!!
ik heb vrijdag 24e mn nod dag en maar hopen dat het deze keer ook raak is!!!

Kus karin

Hoi,

ik weet sinds 2 weken dat ik zwanger ben maar heb net zo gezeten als jij. Had ook 2 goedkope testen en die gaven een heel licht streepje aan. Snel naar de etos gefiets, en daar een wat duurdere, ook eigen merk, test gekocht. Ook licht, maar toch stond er iets een streep. Later nog een keer en nog een keer, haha. Dacht: die testen heb ik als het goed is niet meer nodig, dus laat ik ze lekker allemaal opmaken, haha. En weer allemaal een streepje! Dus meid: van harte! Geniet ervan!

groetjes Mellow

Bedankt voor de reacties... Maandags 20 april toch naar dok geweest, ook daar vaag streepje, en later die week weer vaag streepje. Maar vrijdag 24 april bloedverlies heeft aangehouden tot maandag. Ook wat kleine stolsels verloren. VK gebeld, die dacht opzich wel aan een miskraam, maar ze vroeg of ik ook een vruchtzakje ben verloren, en die heb ik niet kunnen vinden. Bloedverlies is ook gestopt. ze zei ook als er nog wat in je baarmoeder zou zitten, dan zou je bloedverlies niet stoppen. Dus ja of het is mis, of het was een lange bloeding.. Ik was er eigenlijk van overtuigd dat het mis is, maar voel me nog wel zwanger... Ze zei dat ik anders tussen de 4 en 6 weken weer ongi moet worden, dus weet het eigenlijk niet. Wil ook geen test doen want straks zit het HCG hormoon gewoon nog in me, terwijl het wel mis is, en dan heb ik weer valse hoop. Wie herkent dit, en wat denken jullie zou het mis zijn of toch niet??? Ik denk zelf van wel, maar you never know.. Graag reacties..

Terug
Bovenaan